Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mayıs '10

 
Kategori
Mizah
 

Gece şekeri. Fadime tatile giderse...

Gece şekeri. Fadime tatile giderse...
 

Resim: Fadimeden. Pardon! İnternetten :))


Düşündüm de bugüne kadar hiç fıkra paylaşmadım ben sizinle... Ve inanıyorum ki; fıkra girmeyen eve doktor girer. O zaman biz de fıkralanalım. Kelimeye bak. "Fıkralanalım" Yazarken bile zorlanıyor insan. Siz nasıl okursunuz bilmem. Sesli okumayı düşünüyorsanız bu kelimeyi, önce birkaç kez içinizden tekrarlayın derim, kelimenin mucidi olarak. İyi fıkralanmalar.

Fadime, kocası Temel olmadan ilk defa tatile çıkar. İlk mola yerinden cep telefonuyla Temel'i arar:
-"Kocacım yolculuğum çok iyi gidiyor, bir doktor beyle tanıştık, çok hoşsohbet birisi" der. İkinci molada tekrar arar: "
-Yolculuk çok iyi gidiyor, şu an doktorla yemekteyiz" ...Sabah tatil yöresine varınca tekrar arar: "
-Kocacım otelime geldim, tesadüf doktorla aynı oteldeyiz" ...Temel olaydan kıllanır ama ne yapsın?..Öğle vakti Temel Fadime'yi arar:
-Tatil nasıl gidiyor Karıcım? "
-Çok iyi gidiyor, bizde doktorla yemek yiyorduk, çok eğleniyoruz..." Temel olaydan iyice kıllanmıştır. Öğleden sonra tekrar arar Fadime'yi;
-Tatil nasıl gidiyor..."
-İyi, bizde doktorla havuz başındayız, bana güneş yağı sürüyordu, birazdan havuza gireceğiz..."
-Üzerinde şu an ne var? der Temel.
- Bikinim.
-İyi üstünü çıkart. "
-niye?"
- Çıkartt!..
- Şimdide altını çıkart. "
-niye?"
-Çıkart!..
-Şimdide bacaklarını aç ve güneşe doğru döndür.
-"Tamam ama niye yaptım?"
- Güneş giren yere doktor girmezde ondan

 
Toplam blog
: 669
: 1503
Kayıt tarihi
: 19.01.07
 
 

Bir on dört mart sabahı güneş henüz arz-ı endam ederken üzeri yongalarla kaplı, küçük pencereli, ..