Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mayıs '10

 
Kategori
Mizah
 

Uçak geçti tavuklar yumurtadan kesildi!!

Uçak geçti tavuklar yumurtadan kesildi!!
 

uçak geçti tavuklar yumurtadan kesildi!


“Bubaa teyyare geçiyoo!”

“Elleme geçsin laaan!”

Çok gülerdim bu fıkraya! Aşağı yukarı her yöreye uydurulmuştur bu fıkra!

“Buba deyyare keçiyi!”

“Ula pirak keçsun! Ellema!”

Bir Karadeniz yöresi kalmıştı onu da ben yazdım!!

Doğu Anadolu yöresininki dün gazetelerde yazıldı!

“Uçak geçiyor!”

“Davanın ileriki bir tarihe ertelenmesine…”

Bildiğim kadarıyla, uçaklar alçak irtifadan uçtuklarında kümes hayvanları yumurtadan kesiliyorlar! Bir hafta yumurta yapmıyorlar! Bu yumurta üreticileri için sıkıntılı bir durum tabi! Beş bin tavuklu bir kümes düşünelim. Günde bir yumurtadan beş bin yumurta eder. Beş bin yumurta üç yüz kuruştan bin beş yüz lira para eder yaptığım hesaplara göre! Bunların çift sarılı olanları hariç! Onlar daha pahalı biliyorsunuz!

Memleket ekonomisine büyük zararı olur!

İlla uçak geçecekse, bunun bir ya da iki gün önceden yerleşim sakinlerine haber verilmesi lazımdır ki tavukların ürkmesini önleyecek tedbirler alınabilsin!

Belediyeler anons edebilir mesela!

“ Sevgülü belde sakinlerümüüz! Yarın, Türkiye saatiyle 14-16 saatları arasında uzerimizden teyyare geçeceğunden tavuklarınıza sahab olunuz!.. Tekrar ediyoruuum… “

Millet en azından hazırlıklı olur diye düşünüyorum!

Sonra tavuklar tabi!!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..