Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Şubat '13

 
Kategori
Anılar
 

SMMM sınav sonucum

SMMM sınav sonucum
 

Kızım anasınıfına başlamıştı ben de yarım bıraktığım fakülteye sil baştan başladığımda…

4 yıl nasıl geçer ki vazgeçsem mi bu sevdadan dediğimde anacığım destek oldu sağ olsun.

"Zaman dediğin ne ki azmet göreceksin bir de bakmışsın diplomanı almışsın, ben başındayken çocuğuna bakarken hallet." Demişti, haklıymış da…

Kimi zaman gereğince kızımla, ailemle, arkadaşlarımla vakit geçirememekten ya da yoğun iş tempomdan dolayı evde dinleneceğime ders çalışmaktan bunalmış, yeni yetme ergen gibi hüngür hüngür ağlayarak defter kitap ne varsa fırlatıp atmıştım bu gibi anlarda da eşimin sabrını ve manevi desteğini küçümseyemem.

En sevdiğim musiki cemiyetinden ayrılışım, sevdiğim dizileri izleyemeyişim, blog yazılarıma vakit ayıramayışım kısacası sosyal ortamlardan uzaklaşmam manen yaralasa da her kazanımın karşısında fedakârlıklar da olmalıydı elbet…

Okul bitti ve asıl amacım olan Mali Müşavirlik için staja başlama sınavını dereceyle geçtim sonrasında 3 yıl staj ve yeterlilik sınavı… Ve bir kaç gün önce sınav sonuçları açıklandı, çok şükür ki geçtim bu aydan itibaren artık Serbest Muhasebeci Mali Müşavir oldum.

Bu süreçte kızım da lise sınavlarına hazırlanacak kadar büyüdü tabi :) Ondan çaldığım vakitler için özrüm, ona daha iyi bir gelecek hazırlamak için belgemle hayırlı gelirler kazanmak olur umarım.

Evli barklı kadınsın otur çocuğuna bak, muhasebede çalışıyorsun işte bu yaştan sonra ne olacaksın, o işler erkek işleri piyasada size pek yer yok, kolay mı o belgeyi almak hem çalış hem çocuk hadi canım ! Diyenlere, düşünenlere diyorum ki; İnsan istedikten ve azmettikten sonra her şey olur… Ha! Olmadı mı? Bu işten ekmeğimi kazanamazsam bile azmim ve gayretimle istediğim sonuca ulaşmak bile benim evladıma en güzel örnektir…

Hayatı boyunca maddi manevi en sıkıntılı zamanlarında benim yaşadıklarımı göz önüne getirerek kendisini bırakmadan mücadelesine devam edeceğini sanıyor, umuyorum.

Mutluluğumu ve gururumu siz sevgili dostlarımla da paylaşmak istedim. 

Yeni titrimle blogda kendi alanım olan güncel konular, mizah ya da anı yazılarının dışında mesleki konulardaki naçizane paylaşımlarımla da aranızda olacağım.

 

Teşekkür, saygı ve selamlarımla…

SMMM Dilek Çınar

 

 

 

  

 
Toplam blog
: 149
: 1089
Kayıt tarihi
: 24.08.07
 
 

Rakamlardan vakit buldukça harflere bulanan, okuyan, yazan bir mali müşavirim. Anneyim. Hayatı ya..