- Kategori
- Projeler
Şok... Şok...Şok! Bahar Korçan imzalı bez alışveriş çantaları tüm AVM ve marketlerde sadece 9.99 YTL

ŞOK....ŞOK...ŞOK! Bahar Korçan İmzalı Bez Alışveriş Çantaları Tüm AVM ve Marketlerde Sadece 9.99 YTL dermişim
Ankamall/AVM destekli, Modacı Bahar Korçan ve Doğa derneği ile başlatılan işbirliği neticesinde; Bahar Korçan Tasarımlı %100 ham pamuk dokuma ve doğaya zarar vermeyen su bazlı baskı ile üzerine ‘’Plastik Çanta Kullanmayan Mutlu İnsan’’ ifadesi ile özetlenen yeni nesil BİLİNÇLİ tüketiciler için uzun kullanımlı bez çantalar üretildi.
Bahar Korçan medyaya şu açıklamayı yapmış: “Dünyaya işlediğimiz suçların dosyası hayli kabarık. Ama bu proje ile yaptığımız bir yanlışı düzeltme yolunda adım attığımızı düşünüyorum. Çevreyi korumak öncelikle atıklarımızı düzenlemekle başlar. Plastik poşet yerine tasarladığım ham bezden bu çanta uzun kullanımlı ve aynı zamanda yenidünya anlayışına sahip yeni tüketici modelini de simgeliyor. Artık harekete geçme anı. Plastik poşet kullanmayan mutlu insan olma hali.”
Ne dersiniz sayın okuyucular: Naylon poşet yerine bez çanta kullanılmasını amaçlayan bu proje çerçevesinde, bu çantanın vb.lerinin Carrefour SA. Migros, Şok Market, Bim Market, Tansaş, Macro, Kipa Vb. küçük büyük ‘’biz bu ürünün satışından elde edilecek geliri Doğa Derneğine iletmek için gönüllü olmak istiyoruz’’ diyen tüm satış noktaları ve İstanbul Profili Alışveriş Merkezi, Agora, Akmerkez, City’s, Cevahir, Kanyon, MetroPort vb. Ankara Armada, Karum, Galleria vb. şuan buraya yazmaya sığdıramayacağım İzmir, Adana, Mersin, Diyarbakır kısacası Türkiye’nin tüm büyük şehirlerindeki küçük –büyük AVM. ler bu talep ile Doğa Derneğine gelse ve bu çantalar maliyetine satılsa.... Eminim 4–5 ay gibi kısa bir süre içerisinde pek çok BİLİNÇLİ TÜKETİCİ’nin eline geçmiş olur. Sayın Bahar Korçan’ın da dileği gerçekleşmiş olur.
Maliyetine satılmalı cümlesini özellikle ekledim. İnternette yaptığım araştırmada bu ürünün fiyatına henüz rastlamadım. Gönlüm başlığımda yazdığım gibi 9.99 ytl niyetindeJ Üzerine kâr eklenip, gelirinin Doğa Derneği aracılığı ile projelerde kullanılması mantıklı gözükse de; benim kişisel görüşüm: Amaç, Bilinçli Tüketici, uzun vadeli kullanım ve uzun vadeli kazanımlarsa.... Bu bez çantalar, tüketicin eline ne kadar çabuk geçerse, kazançta o derece çoğalmış demektir. Tüketicinin eline daha çabuk geçmesi içinde, bu ürünün maliyetine satılması gerektiği görüşündeyim. AVM ve küçük-büyük marketlerde bu ürünün tüketiciye ulaşması için zincirin gerekli halkasını oluşturunca da geriye biz tüketicilerin Bahar Korçan imzalı bez çantası ile keyifli alışverişlere çıkması kalıyor.
Siz ne dersiniz?
Son söz: Birimiz hepimiz, hepimiz dünyamız için...