Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ekim '11

 
Kategori
Anılar
 

Son Blog....

Son Blog....
 

Herkese selamlar ,

Ben Mamut'un oğlu Ömür A vus...Şimdi sizinle paylaşacağım yazı rahmetli babamın vefat etmeden 15 gün önce hastane odasında not defterine yazdığı son bloğudur...

   Bendeniz cennetkuşu...Uzun süredir asıl yuvama gidip gitmeme konusunda bir türlü karar veremiyordum.

  Karımın,çocukların,ahbapların,doktor ve hemşirelerin ısrarları sonunda şimdilik biraz daha durma kararı aldım.

  Buradayım ama ,geçen gün  ''Ya gitseydim'' diye düşündüm.Acaba burada bıraktıklarım cenaze törenimde arkamdan neler konuşacaktı?

-Rahmetli iyi içerdi.İçtiği 3 tanker olmuştur.

-Günde 4 paket sigara içerdi,yine iyi dayandı.

-iyi yazardı,iyi çizerdi.

                                                                                                                                         MAMUT

 
Toplam blog
: 288
: 1185
Kayıt tarihi
: 18.01.07
 
 

Kendi halinde yazar, çizer, çapraz bulmaca çözerim. İki yüzyıl, bir binyıl gördüm. En sevdiğim hoca ..