Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Eylül '12

 
Kategori
Şiir
 

Sonbahar

Sonbahardı...

Dalından kopan yaprakların ...

Sararan yanlarına yazdım adını

Sahte bir gülüşten ibarettin oysa...

Ve hiç bilmedin ellerimin soğuğunu.

Sonbahardı...

Di’li geçmiş bir zamandı yaşadığımız...

Adımlarımızın kısalığı bundandı

Bundandı gözlerimin durgunluğu..

Sarı sıcak cümlelerde sözün kadar yalan,..

Ellerin kadar ıssız..

Sen kadar zamansız molalar veriyordum

Ve çocuksu bir bencillikti hüznümüz.

Sonbahardı...

İzlerini çizdiği zaman ansızın gidişin...

Şimdi yoktu bi anlamı suskunluğun...

Çırılçıplak kalakaldım sessizliğinin orta yerinde.

Sonra sesime yankı vermeyen uçurumlar kıyısında yürüdüm bir zaman...

Dedim ya...

Sonbahardı...

Savruluşu bundandı kimsesizliğimizin....

 
Toplam blog
: 18
: 740
Kayıt tarihi
: 09.01.08
 
 

Ben Vedat. Digor'luyum. Liseyi Kars'ta okudum. Erciyes ünv inşaat müh kazandım. 2004 mezunuyum. Ş..