Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mayıs '07

 
Kategori
İstanbul
 

Sönmüş ışıkların ardındaki Beyoğlu

Sönmüş ışıkların ardındaki Beyoğlu
 

Dünyanın megapol şehirleri arasına girmiş İstanbul'un merkezindeyim. Yani İstiklal'deyim... El ayak çekilmiş, sohbetler ve eğlence tükenmiş Beyoğlu'nun sönmüş ışıkları altındayım... Biraz ürkütücü, biraz mistik, biraz ihtişamlı ama yorgun İstiklal Caddesi.

Sabahın ilk saatlerinde İstiklal'de yürüyorum eve doğru. Ben gibi yorgun Beyoğlu ve İstiklal.

Ben?

Evet bu ilk yazımda kendimden söz etmeden olmaz.

İstanbul'un gece hayatında, mesleklerin en zorunu yani insanları eğlendiren ''eğlence'' sektöründeyim.

Irish Center İstanbul'un yabancı turistlerini ve Türk müşterilerini ağırlayan bir eğlence mekanı. Ben de bu mekanda çalışan biriyim.

Eğlenmek; canlı müzik, sohbetler, gülüşler, ortak olunan hikayeler ve yaşamdan gerçek kesitler...

Siz bilir misiniz ki insanların hangi ruh halleriyle kafa dağıtmaya geldiklerini ya da biraz yorgunluk atıp, ne tarzda eğlenmek istediklerini?

Her gün yeni biriyle tanışmak, onlarla eğlenmek, onlarla mutlu olmak, bazen onlarla dertleşip hayata dair paylaşımlarda bulunmak...

Zaman, eğlencelerin, kahkahaların, sohbetlerin ve ışıkların söndüğü andır. İşte zamanın nasıl akıp geçtiğini anlamadan gece sonunda kendimle başbaşayım.

Işıklar sönmüş, yorgun bir Beyoğlu beni bekliyor tıpkı ben gibi.

Hayata dair yapamadıklarım ve yapmak istediklerimi düşünerek Beyoğlu'nda yürüyorum. Yeşilçam sokağından geçiyorum. Işığı sönmemiş sanatçılar aklıma geliyor. Kadir İnanır, Şener Şen, Türkan Şoray, Gülşen Bubikoğlu...

Zamanında amatörce yaptığım oyunculuk yıllarım aklıma geliyor. 'Şans' diyorum kendi kendime. Sinema sanatçısı olmak, unutulmayanlar arasında yer almak... Evet belki bunlar arasında yer alamasam da, gerçek hayatta bir çok insanın hayatında yer edindim.

İşte gerçek hayattaki rolümdeyim.

Nasıl mı?

Kimini güldürüyor, kimini eğlendiriyor, kiminin ise dert ortağı oluyorum...
Kendi ruh halimi kapının dışına bırakıp rolüme başlıyorum ta ki el ayak çekilip, sohbetler ve eğlenceler tükenene dek.

İşte yine seninleyim ey ışıkları sönmüş İstiklal, hayallerim ve olmak istediklerimle...

 
Toplam blog
: 2
: 413
Kayıt tarihi
: 31.05.07
 
 

En zor iştir her zaman insanın kendini anlatması. Kısaca özetlemek gerekirse, 1977 Sakarya doğumluyu..