Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mayıs '08

 
Kategori
Bebek - Çocuk
 

Sorgulama romantik film izle

Elif Şafak 'ı çok severim. Yalın bir dili, sıkmayan ayrıntılı tasvirleri, gözümde canlanan film tadında bir tarzı var.

Ama Siyah Süt'ü okurken, bana da neyi yanlış yapıyorum diye düşündürürse, yetti be dedirtirse diye korkuyorum. Çünkü bu aralar ben zaten bu moddayım. Bu durumdan çıkmak için romantik komedi filmler izlemek istiyorum.
Şu 30 da yanlız kadınların bizim durumumuzda olabilmek için can attığı, kendini yırttığı, bu arada yaşadıkları güzelliklerin farkına varamadıkları komik filmleri.
Çünkü ben de bu aralar yoğun olarak insanın bu sorgu doneminin 30 lu yaşlarla mı başladığını yoksa çocuk doğurmakla mı oluştuğunu anlamaya çalışıyorum.Ben 32 yaşındayım. Benim için bu dönem her ikisiyle birden başladı. 30 yaşında, bebekli ve sorgulayan kadın dönemim aynı zaman denk geldi.
Nedir bu sorgulama..

Çalışma hayatının içindeyken birden, evde hakimiyet yakalmaya çalışmak. Herşeyin kontol altında olması. Envanterin tutulması..
Birden anne olmak, ama çocuğun için en mükemmeli olmaya çabalamak, bazen dibe vurmak.

İzin süresinin bitmesiyle işe dönmek, vicdan azapları; evde beni bekleyen meleki düşünmek ama işte yapılacak olan işleri yetiştirmek.
Bu arada ay iyiki çalışıyorsun ben evde patlıyorum diyenlere e sende çalış deyince e benimkine annem bakamaz, yorulur ya da e bizim ki başkasından yemiyor diyen gıcık sesleri duymak daha da dibe vurmak ve onlara sen salak mısın demek isteyip diyememek.

Çocuğuma annemin bakması nedeniyle onu yorduğumu düşünüp, üzülmek
Bu arada ben iyi bir eş miyim sorguları..
Kendine vakit ayırmak isteyip, bunu bencillik olarak nitelemek.
Spor yapmak isteyip yapamamak.İşinden bazen çok sıkılıp yeni bir şeyler yapmak istemek ama buna şartların elvermemesi.Yapmak istediklerimin bu ömre sığmayacağı kaygısı.Kendini ait hissedememe.İstediğim işi yapmak istemek, ben ne yapıyorum, bu koşturmaca içinde iyi bir annemiyim, iyi bir iş kadını mı, iyi bir eş mi, iyi bir evlat mı.
Bu zamana kadar olan süreyi iyi değerlendirebildim mi. sorular sorular....

Bu yazıdan sonra 2 iyi romantik komedi filmine daha ihtiyacım var...

 
Toplam blog
: 22
: 4188
Kayıt tarihi
: 06.05.08
 
 

Burada sadece yazmak istediklerim ve yazdıklarımla varım. İstanbul İktisat mezunuyum ve profe..