Sosyal medya avı (İktidar memleketi sallayan depremin sebebini bulmuş; Sosyal medya) / Güncel / Milliyet Blog
Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Erdoğan Özgenç DOST MECLİSİ

http://blog.milliyet.com.tr/erdoganozgenc

19 Haziran '13

 
Kategori
Güncel
 

Sosyal medya avı (İktidar memleketi sallayan depremin sebebini bulmuş; Sosyal medya)

Korkmayan yok, ne itiraz edebilen ne de kendi fikrini söyleyebilen, kendisinden habersiz proje sunabilen var…

Biliyorsunuz memlekette büyük bir deprem oldu, 8 veya 9 şiddetinde bir deprem.

Bazıları sallandı, “devlet” yaralandı ama vatandaşın büyük bölümü depremi hasarsız atlattı…

Devletin başı emir vermiş; bulun bu depreme neden olanları, diye

Şimdi bütün bakanlar suçlu sosyal medya demişler ve sosyal medya da kendilerine muhalif olan kim varsa onu önlerinde diz çöktürecek bir yasayı hazırlıyormuş…

Öylesine çok ki depreme sebep olanların tanıdıklarına bile soruyorlarmış, ne mal diye?

***

Efendim şu fıkranın güzelliğine bir bakar mısınız lütfen?

***

Avrupa’nın en büyük adliyesindeki bir mahkeme salonunda; bir dava da tanıklık etmesi için yaşlı bir teyzeye söz hakkı verilir.

Kadın oturduğu yerden zorlukla kalkar ve davalının avukatı kendisine sorar;

"Bayan Papatya(?) Beni tanıyor musunuz?"

Yaşlı teyze cevap verir; "Ah evet Bay Davutoğlu nasıl tanımam sizi, sizi çocukluğunuzdan beri tanıyorum. Ta o zamanlar bile aileniz için tam bir baş belasıydınız, sürekli yalan söylüyordunuz, en yakınım dediğiniz insanların arkasından konuşuyordunuz.

İnanıyorum ki on para daha fazla kazanmak koltuk sahibi olmak için herkesi satarsınız.."

Bütün salon şok olur duyduklarına inanamaz. Avukat Davutoğlu şaşkınlık içinde tekrar sorar;

Peki, Bayan Papatya karşı tarafın avukatını tanıyor musunuz?

Yaşlı kadın;

"Elbette Bay Bağışı tanıyorum. Onun çocukluğunda dadısıydım. Tembel ödleğin tekidir. Çocukluğunda geceleri altına kaçırırdı hala altına kaçırdığı söylenir. Büyüdükçe azıttı şimdi bir tek dostu yoktur etrafında…

Mahkeme salonunun buz keser, sonra homurdanmalar başlar.

Hâkim elindeki tokmağı kürsüye vurur lütfen konuşmayın burası mahkeme hamam değil diye çıkışır ve hem davalının hem de davacının avukatlarını yanına çağırır, kulaklarına doğru eğilir fısıldayarak konuşur;

“Eğer içinizden biri bu kadına beni tanıyıp tanımadığını sorarsa ikinizi de harcarım bilmiş olun…”

***

Aman dostlar sizden ricam beni tanıdığınızı çapulcu olduğumu ayyaş olduğumu ve terörist olduğumu, hatta zır deli olduğumu sakın kimseye söylemeyin olur mu?

Malum sosyal medya avı başlamış!

Gecenin bu saatinde “hayırlı sabahlar” demekten başka sevgiyle kalın demekten güzel  bir şey var mı acaba?

İYİ SABAHLAR…

Selam ve sevgiler…

Erdoğan ÖZGENÇ

 
Toplam blog
: 846
: 425
Kayıt tarihi
: 26.06.12
 
 

Emekli banka müdürüyüm ama kart vizitimde "insan" yazıyor. Adana'da ikamet ediyorum. Herk..