Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Haziran '20

 
Kategori
İlişkiler
 

SU GİBİ

Hayatımda en zorlandığım an hangisiydi? Bugünlerde düşünmeye çok vaktim oldu;dinlemeye,  okumaya,tartışmaya ve bazı şeyleri içselleştirmeye…

Ne garip her şey kötü dediğinizde bir umut ışığı beliriveriyor veya her şey mükemmel dediğimizde aslında her şey MÜKEMMEL değil!Biz buna inanmak istiyoruz.Buna inandırıyoruz kendimizi…

Bu süreç bana ne öğretti diye düşündüğümde ben en çok KABULLENMEYİ öğrendim.Derslerimde hep dediğim” YAPRAK OLMAYIN ÇOCUKLAR,RÜZGAR OLUN!” sözünü değiştiriyorum.“HAYATTA HEP RÜZGAR OLMAYA ÇALIŞMAYIN,BAZEN YAPRAK OLMAK DA HUZUR VERİR İNSANA!” “Kavak Ağacı ile Saz” masalını bilir misiniz? Bazen  saz oluvermeli insan ,hep rüzgar olamayacağını kabul etmeli!

Hayatı zorlamamalı,hayatı zorladıkça aslında kendimizi zorluyoruz biz.Değer mi? Neyi değiştirebiliyoruz?

Boş verin! Su gibi olun Azizim!…İçi dışı bir,dürüst sözü özünden gelen, berrak mı berrak,çevresine hayat veren,kabına sığamayan, istemediği yerde de kalamayan,  hem hayatı saklayan hem de varlığı çok bilinmeyen, istemediği zaman görünmeyen… Su gibi olun ÇÜNKÜ SU AKAR YOLUNU BULUR!...

 

 
Toplam blog
: 130
: 480
Kayıt tarihi
: 13.08.08
 
 

17 Haziran 1982 Manisa doğumluyum. Türkçe öğretmeniyim. İzmir'de yaşıyorum. Yazmak yaşamak benim ..