Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mart '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Suçlanırım...

Suçlanırım...
 

Dokunsam kırılırsın, dağılırsın işte, dudağının kenarında parmak izim kalır... İpucu sayılır...

Suçlanırım...

Dilim dönmez, kendimi savunamam.

Etmem... Bulmam anlayacağın...

Hoş, ettiklerinde, bulan yine ben olmuştum ya neyse!

Kanarım... Kanatmaya kıyamam!

Acırım... Acıtmaya katlanamam!

Beceremediğim, elime yüzüme bulaştırdığım toy sevdalarda, titreyen acemi ellerimle kırdığım camdan kalpleri, yerden toplayıp yapıştırmaya çalışmış, çoğu zaman parçaların hepsini bir araya getirememiştim...

Nasıl oluyor da insan, ararken, gözünün önündekini göremiyor?

Nasıl oluyor da göze görünmeyen, yeri, zamanı geldiğinde öze batıyor?

Gönlün bir kere kırıldıysa dikkat et! Kırılan, kırıldığı yerden, tekrar kırılır...

Çocuktum, bahçemizde yeni çiçeklenmeye başlamış, kiraz ağacının altında oturuyordum, günlerden pazar, mevsimlerden ilkbahardı...

Belki bir kitap okuyor, belki de yazıyordum!

‘Pat’ dedi bir serçe düştü kucağıma, şaşırdım önce, korktum da...

Sonra elinde sapanı ile kaçan, sırıtan, haylazı gördüm...

Serçenin küçük kalbi hala atıyordu...

Yarasını buldum, sarmaya çalıştım ama olmadı...

Kiraz ağacının altına gömdüm kuşu... Ağladım...

Bir daha da yaramazların açtığı yaralara merhem olmaya çalışmadım...

“Bırak maraza kim yol açtıysa, devayı da o bulsun... Sana ne!” dese de sol omuz melekleri, sağ taraftan dürtenler ağır bastı hep yaşamımda...

Kanattım mı bilmiyor, hatırlayamıyorum.. Kanadığım çokça oldu!

Ya acıttığım yürek?

Var mıdır ki? Bilemiyor, hatırlayamıyorum… Çokça acı doldu oysa bu yürek.

Var git yoluna...

Dokunsam kırılırsın, dağılırsın işte, dudağının kenarında parmak izim kalır... İpucu sayılır...

Suçlanırım...

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..