Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Temmuz '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Takipçilerime mektup

Takipçilerime mektup
 

Kaynak: Süper Alışveriş Dergisi


Bu yıl bir ilki gerçekleştireceğim. Daha önce sanırım bir kez aşırı soru üzerine yaptığım bu eylemi bu kez kendiliğinden yapıyorum.

Ne mi yapıyorum?

Takipçilerime mektup yazıyorum.

Bizim buralara yaz erken gelir. Zaten yaz gelmese de şehirde yaşamadığım için bir kasabanın maviyle yeşilinin buluştuğu bir köyünde yaşıyor haftanın belirli günleri şehirdeki evime geliyorum.  Ya da diğer adıyla home-ofisime. Kısacası bulunduğum yerin doğasından 12 aya yaydığımız bir tatil anlayışını yaşıyorum.

Benim için tatil özlemle beklenen bir şey olmadığı için bu tarz açıklamalarda yapmıyordum, daha doğrusu çok da doğru gelmiyordu.

Ancak, zaman içinde gördüm ki takipçileriniz sizden bir açıklamaya ihtiyaç duyuyor.

Sizi merak ediyor. Haber bekliyor.

O yüzden bu yıl onlara bir mektup bırakmak gerektiğine karar verdim.

Çünkü haber alamadıklarında yazdıkları e-maillere yansıttıkları endişe durumu ve benim tek tek cevap vermem sonucunda anladım ki onları bu endişeye sürüklemeye hakkım yok.

Bu yüzden önceki yıllar olan bu durumun tekrarlamaması için bu açıklamayı, daha doğrusu mektubu takipçilerime ithafen yazıyorum.

Sevdiklerime vakit ayırmak, onlarla bir şeyler paylaşmak adına uzun bir ara veriyorum.  Temmuz ayıyla başlayacak olan bu ara Eylül sonuna kadar sürecek.

Blog üzerindeki yazılarımı bu süre içerisinde hiç yazmayabilirim.

My-net'teki haberlerim de, yazılarım da devam edecektir. Bu devamlılık sıklığı azalsa da orada verdiğim bu uzun arada devam edeceğim.

Kesin ifadeler kullanmıyorum çünkü kimseye göre değil kendime göre, duruma göre hareket eden biriyim.

Ara verdiğim zamanlar yani tatil denilen şey benim anlayışımda biraz farklı. Gittiğim yerlerde net bağlantısı kurarak zaman harcamaktansa o anın, beraber olduğum sevdiklerimle, geçirdiğim zamanların ve yaşama yansıyan her şeyin tadını çıkarmayı seviyorum.

Biriktirdiklerim ve eksilttiklerimle de yazı kapatıp kışa merhaba diyorum.

İşte o merhabayla çantamda olanları da yazılarıma ve haberlerime akıtıyorum.

Bu yüzden benden habersiz kaldığınız anlar endişelenmeyin mutlaka bir yerlerde yazacaklarım ya da yapacaklarım için birikim yapıyorumdur.

Tekrar merhaba diyene kadar hoşça kalın demiyorum. Her an merhaba diyerek kalalım…

oyatekin@gmail.com

https://twitter.com/#!/oyatekin (@oyatekin)

http://yurthaber.mynet.com/yazarlar/tum/1/o.tekin35        

Not: Burada yazılan tüm yazılarım elektronik imza ve zaman damgası güvencesi altında yasal hakları korunmaktadır. Hiçbir şekilde basılı ya da elektronik bir ortamda (CD, Internet vs.) kaynak gösterilmeksizin izin alınmadan kullanılamaz.

 
Toplam blog
: 295
: 3718
Kayıt tarihi
: 01.10.06
 
 

Milliyet Bloğa nasıl geldim ve nasıl yerimi aldım bilmiyorum. Sanırım uzun yıllar okuduğum bölüml..