Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Kasım '08

 
Kategori
Haber
 

Taksim'deki kaçak anıtın son anları!

Taksim'deki kaçak anıtın son anları!
 

...kaçağın son resmi...


Dün akşam, küçük oğlumla İstiklal'e bir işe bakmaya gittik. Baktığımız yer Odakule'deydi. İş bitince taksiye, Galatasaray'dan mı binelim derken, Taksim'e kadar yürüdük. Tam oradan taksiye binecekken oğlum,"kaçak anıtı gördün mü baba?" deyince, "hadi ordan len oğlum,Taksim'in göbeğinde kaçak anıt olur mu?"!.. "valla!" dedi.

Gittik AKM'nin önündeki alana. Baktım pırıl pırıl direğiyle dev bayrağımız. Direğin kaidesi de çok güzel. Siyah mermer üstüne Ata'nın pirinç maskı ve altında "Gençliğe Hitabe"si. Şahane, muhteşem... Arkasında yuvarlak bir havuz, herhalde fıskiye gösterimi için...

"Böyle kaçağa can kurban oğlum! Sen çek bakalım fotoğrafımı da hatıra kalsın, yıkarlar mıkarlar nemelazım." dedim.

Şimdi TV de izledim, dün gece belediye gidip yıkmış orayı. Vay be! dedim. Demek, anıtın yıkılmadan önceki son resmini biz çekmişiz. Bilseydim, biraz daha bekleyip yıkımı da çekecekmişiz.

Kaçaksa yıkılacak tabi. Ama çok güzel olmuştu be! Kaçak olmayan ne ucube heykeller var. İnşaallah onları da yıkarlar.

Bir fotoğraf ta AKM nin önünde çektirdim. Ne olur, ne olmaz...
Bulunsun!..

 
Toplam blog
: 288
: 1185
Kayıt tarihi
: 18.01.07
 
 

Kendi halinde yazar, çizer, çapraz bulmaca çözerim. İki yüzyıl, bir binyıl gördüm. En sevdiğim hoca ..