Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Kasım '09

 
Kategori
Mizah
 

Tanrı insanları kıskanır mı..?

Tanrı insanları kıskanır mı..?
 

Pomprimatarom'un son Eminönü fotolarından


Bence kıskanır.

veya, kıskanıyor...

İstediklerimizi veya isteklerimizi,

hemen vermez .

Veya hiç vermez.

Kendimi anladım anlayalı,

hep makul şeyler istedim.

Eminim...

sizlerde ve çoğunlukta,

hep makul şeyler istemişizdir.

Sıkıntısız bir yaşam,

başarılı bir eğitim,

güzel bir sevgili...

hani zırt pırt terketmeyen cinsinden.

Sonra başarılı..

orta üstü gibi,

bir iş hayatı.

Orta düzey bir araba,

ortalama on yılda bir yenilenecek şekilde.

Saray yavrusu değil de,

sıkıntı çekmeyeceğimiz bir ev...

Hep kira derdinde olmayacağımız...!!

Ve, en fazla iki velet...

Şey, çok özür dilerim sayın başbakanım...

Tam üç velet diyecektim...!!!

hamdolsun zekisinden ve akıllısından.

Her yıl içinde tatilleri olan,

nice tatiller...

Ve, saçlar ağarmaya başlayıp...

emekliliğe ulaşınca,

bir dünya seyahati..!!

Nasip et.. Nasip ettt...!!

Yarabbim diyecektim ama,

Bu yazıda olmaz.

Yazdık yazdık...

ölümün kapısına yaklaşıverdik.

Birden de aklımıza,

Allah geldi.

Aaaa, bende...!!!!

Onunla konuşuyordum.

Hıı...

Niye vermedin Yarabbim..?

Artık İyi de duymuyorum,

zira yaşlılıkta geldi çattı.

Daha önce de yazmıştım.

Kulağım iyi duymuyor, gözlerim ileri derecede miyop, diye...

Hep seni dinledim ya Yarabbim...!!

Takva desen bende...

Libloşluk desen, o da bende...

Takiye desen.. o da bende.

Bende bende...

beş vakitte bende.

Öyleyse niye beni, " çıplak zengini "

Yaptın..?

**********

Kuşlara yemmm atalım beyler...

Sevap kazanalım beyler...

Allahhhhh...

Kaçın zabıta geliyor zabıta.

............!!!

*************

(Türkiye’nin en zengin Eminönü kuş yemi satıcısı, kaçmaya yöneldiği için daha sonra söyledikleri anaşılamamıştır. Yerde de bir tane kuş kalmamış hepsi havalanmıştır. Kuşların da, zabıtadan kaçtıkları tahmin edilmektedir.)

 
Toplam blog
: 25
: 391
Kayıt tarihi
: 03.11.09
 
 

Bu vatanı seviyorum. Atatürk’ü seviyorum. Yaradanımı seviyorum. İnsanları seviyorum. Güzellikleri ve..