Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Nisan '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Tanrım! Karnemi sunuyorum sana...

Tanrım! Karnemi sunuyorum sana...
 

Tanrım!

Karnemi aldım geçen gece elime… Karne dediysem; hayatım, yaptıklarım, yaşadıklarım, huyum, karakterim, işim, yani yaşamımın ve hareketlerimin bütünü tanrım. Sen aslında daha ben tuşlara dökmeden duyuyorsun ne demek istediğimi de…

Bu kez yüksek sesle okuyayım huzurunda. Performans yönetimi var ya bu aralar. Amir-memur karşılıklı performans değerlendirir. Benim hesap o.

Sanma ki isyanım var, sanma ki sitemim sana, sanma ki boş verdim…

Hayır bilakis karnemi tutuyorum şu an ellerimde…

Tanrım;

Bebekliğimi bilemem, çocukluğum çok iyi geçti. Sayende ailemin dördüncü ve son ahır’ıydım. El-bebek gül bebek misali. Biliyorsun.

Gençliğim de öyle hakeza. İki tane abim var benim. Mahalle baskısının ev hali baskısında liseyi bitirdim. Şimdiki zamaneler gibi bırak oğlanlarla gezmeyi, kaşımdan bir tel koparamadım. Aşk uğramadı semtime. Utangaçtım hem de çok. Gülüyorum ya şimdi bakma sen.

Çok nazlı yetiştirdiler beni ama ben sonradan değiştim. Çok hırpaladılar beni… Çok kullanıldım, akılsızlığım aldı başını gitti be Tanrım. Akıllandığımda ise, gördüğün üzereyim.

Neyse…

Annem –babam sağ çok şükür sana. Sayende ayaktalar.

İyi bir evlat oldum. İyi bir torun oldum. İyi bir halayım, iyi bir teyzeyim… İyi bir kardeşim.

Kendime burada 10 üzerinden yıldızlı 10 veriyorum Tanrım. Ve de hak ettiğimi düşünüyorum. Aile kavramına her zaman önem verdim. Parayı hiçbir zaman tercih meselesi görmedim.

İyi bir toplum insanıyım. Her zaman saygılı bir birey olarak davrandım. Komşularımla iyi ilişkilerim var.

Kimin hastası, cenazesi, düğünü varsa gittim. Kendime nasıl hediye gelmesini istiyorsam öyle aldım. Hoş gelmeyeceğini bile bile… Hesabım adamına göre olmadı. O yüzden karnemde notum 9, 5…

Misafirlik bana göre değildi, mecbur olmadıkça gitmedim. 5

Dedikoduyu hiç sevemedim, sevmedim de. Bazen kaçırdığım oldu ama… ayıp ettim tabii karnemde 7 kalsın.

İsrafı sevmedim. Lüks bana göre uzaktı. İhtiyaç olmadıkça almadım ama dibe vurduğumda aldım. Kendimi iyi hissetmelerde yaptığım yanlışlarımla birlikte tabii. Notum 7.

Merhametimden marazlar doğdu elbet. İnsan kazık yiyeceğini bile bile dost sandığının peşinden gider mi? Gittim elbet. İradem merhametimin önüne geçemedi ne yazı ki.

Çok dağınığım çok! 3

Çok temiz, çok titiz, çok düzenli olamadım hiç 2

İlk emrine uydum Ikra! Okudum, okuyorum. 9

Kimseyi incitmemeye özen göstersem de bazen burcum gereği sınırları aştım.Burcum mu? Arslan 5

Gemileri yaktığım zamanlarda oldu. Yeni bir yer keşfetmesem de… Bakmadım ardıma gördün! 7 Sadık bir arkadaşım. İhanet bana göre değildi, olamadım da zaten.10

Sonda söyleyeceğimi başta söyledim. Bana göre iyi bir davranıştı ama toplum bunu kabullenmiyor o yüzden kendime 10 toplum yasasından dolayı ise 5

Kim ne iş verdiyse çay getir dediler, temizlik yap dediler yaptım. Ama hepsine önem verdim. İşimi severek keyifle ve dikkatle yaptım Şimdi bakıyorum da iyi ki öyleyim.10

Son dakikaya kalan biriyim Tanrım. Bazen oluyor ya hani… en son dakikaya iş bırakıyorum ya da karar. Kazanımım daha fazla bazen çok az kaybetsem de…6

Çevreciyim farkındaysan. Başım ağrısa da insanlardan. 8

İyi bir hayvan severim. Evimde hiç bir şey beslemesem de. 8

İnancım bölük pörçük yol alsa da, evet inançlıyım:9

Ya tanrım ben böyleyim işte… Uçuk kaçık, bazen tam salak, bazen cin… Bazen duygusal, bazen egoist. Bazen ağlayan, bazen de sonuna kadar giden deli.

Her şeye bir notum var!

Var da!

Ama tanrım, ama tanrım bir tek şey sıfır.

Aşk sıfır, sıfır…

 
Toplam blog
: 359
: 1593
Kayıt tarihi
: 29.11.06
 
 

Deli-dolu, akıllı,  yalandan yere çamura yatan, normal değerlerde zekalı, esprili, şakacı, kendin..