Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Nisan '09

 
Kategori
Şiir
 

Çokca soytarısıyım bu şehrin

Çokca soytarısıyım bu şehrin
 

deviantart


Çokca
kıyısındayım zamanın;
Çokca soytarısıyım bu şehrin.
çokca, palyaçoyum yüzümde boyalar renk, renk...
Çokca sağaltıyorum gözlerimden yaşları...
çokca,
çokca boşalıyor acılarım ellerimden.

çokca, çokca seviyorum anneyi, babayı...
siyah beyaz resmimdeki çocuk bakışlarımı,
çokca, gemiler kalkıyor bu sahilden...

çokça düşlüyorum çokca...
gözüm, çokca dinliyorum yağmurun sesini...
çokca anlamlar yükleyip gönderiyorum toprağa...
çokca baharın sisinde martılar...
çokca çığlıklarındayım aşkın.

çokca kelam ediyor dilim bu aralar...
çokca çoğalıyorum, çokca anlatıyorum sessiz, sessiz...

çokca soyunuyor ruhum arsızca,
çokca kalbim kararlar alıyor,
hesapsızca...
çırılçıplak kalıyor mahsunluğum,
üşüyorum çokca...

çokca görünmez prangaların mahkumuyum,
mechule kürek çekiyor ıssızlığım çokca...
çokca umuda dair şiirler okuyorum gecenin koyuluğunda,
ıslak nem oluyor havada,
düşüyor üzerime mısralar,
şiirden yorgan oluyor, uzanıyorum çokca.
çokca içimde çakıl taşları ısınıyor hemencecik...


 
Toplam blog
: 359
: 1593
Kayıt tarihi
: 29.11.06
 
 

Deli-dolu, akıllı,  yalandan yere çamura yatan, normal değerlerde zekalı, esprili, şakacı, kendin..