Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mayıs '10

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Tarihi mekanlarda yazı atölyesi

Tarihi mekanlarda yazı atölyesi
 

"Resim:Aalen Antakya Kültür Derneği sayfasından alıntı"


DİKKAT… DİKKAT… DİKKAT…

Bir mail aldım dün sabah. Pek hoşuna gitti okuduklarım, heyecanlandırdı beni. Antakya’nın tarihi dokusu altında ilham perileri ile haşır neşir olmak. Ne olağanüstü bir ayrıcalık. Ama aynı andan hüzün kapladı yüreğimi. Keşke dedim, keşke Antakya’da olabilseydim, olabilseydim de katılabilseydim yazı atölyesine. İyi kalpli, dünyalar güzeli, sıcak insan Dürsaliye Şahan ile çalışabilseydim. Ah şartlar, ah. Sonra durup düşündüm. Dedim ki kendi kendime ben katılamıyorum ama henüz haberi olmayan ve yazmanın ateşi yüreğine düşmüş dostlar varsa paylaşayım bu maili. İşte olduğu gibi aktarıyorum aşağıya. Umarım siz katılabilir ve kurgunun, yaratmanın lezzetini damaklarınızda hissedebilirsiniz tabii atmosferin büyüsü başınızı döndürüp sizi sarhoş etmezse.

TARİHİ MEKÂNLARDA YAZI ATÖLYESİ

Aalen Antakya Kültür Derneği ve Yaz Yazım Atölyesinin birlikte düzenlediği yazı atölyesinin yeni dönem kayıtları başladı.

Tarihi mekânlarda yapılacak iki haftalık atölye çalışması, yazmaktan keyif alanları bir araya getirecek.

Antakya’nın eski Affan evlerinde ağırlanacak olan kursiyerler, her gün ayrı bir tarihi mekânda Atölye Yönetmeni Dürsaliye Şahan ile birlikte çalışacaklar.

Yazı teknikleri ile birlikte pratiklerini de geliştirecek olan kursiyerler; kurgu, monolog, diyalog, karakter yaratma, öykü planlaması ve iyi öykünün formülü, fotoğraf okuma, üslup geliştirme, eleştirel okuma biçimi, metin analizi, yazıda cesaret unsuru gibi başlıkların ele alınacağı derslerde, kendi çalışmalarını da pratiğe dökerek yayınlanabilir hale getirecekler.

Aalen Antakya Kültür Derneği başkanı Mehmet Karasu; “önceki atölye çalışmalarımızın eseri olan ‘Asi’den Taşan Öyküler’ kitabından da anlaşılacağı gibi uyguladığımız yazı atölyesi programları başarı ile sonuçlanmaktadır. Yazmaya ve okumaya ilgi duyan herkesi ayrım yapmadan atölyemize bekliyoruz. Konaklama ve derslerin ücretsiz olacağı ilk gün katılımcılar programı ve konaklama yerini beğenirse devam edecekler, ” açıklamasında bulunarak ilgilenenlerin 0534 686 9969 nolu telefondan, bilgi@yaziatolyesi.org posta adresinden, http://www.yaziatolyesi.org/ sitesinden bilgi edinebileceklerini belirtti.

 
Toplam blog
: 755
: 776
Kayıt tarihi
: 13.06.07
 
 

Ankara'da doğdum. İlk, orta, lise ve üniversite eğitimimi Ankara'da tamamladım. AÜİF iş idaresi b..