Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Nisan '09

 
Kategori
Ekolojik Yaşam
 

Tarım ilaçları

Tarım ilaçları
 

İLAÇLI TARIM


Yine geldi bahar her yerde kıpırtılar cıvıl cıvıl kuş sesleri her yere neşe katıyor.

İnsanlar da tıpkı bahar gibi kış uykusundan uyanıyor doğayı merakla seyrediyor.

Çiftçiler tarlalarını ekime hazırlama peşinde; yüzeysel bakıldığında her şey dost pembe,

Ağaçlar, otlar, ekinler ve bir de bakıyorsun pek çok kişinin elinde ilaç amma ne ilaç doğadaki varlığı tehdit eder dozda. Tarım ilaçlarından bahsediyorum maalesef hayatımızın her bölümüne girdi. Artık tarlalarda o güzel güzel kelebekler uçmaz oldu. Pek çok canlı varlığın nesli tükenmek üzere sebep: tarım ilaçlarının gelişi güzel kullanımı. İnanır mısınız pek çok kişi bu ilaçları kullanmayı dahi bilmiyor. Öyle bir günde yaşıyoruz ki yediğimiz içtiğimiz ilaç kanser hastalığında patlama var bir bakıyorsun tarlalarda bir bakıyorsun ambarlarda ilaç tabi orada insanlar çalışıyor. Bu ilaçları teneffüs ediyor Tarım Bakanlığı sanıyorum daha denetim yapmamayı düşünmüyor, hala her zamanki gibi vurdumduymaz. İlaç kullananlar hiç bir uyarı dahi yapmıyor. boş ilaç kutuları çocukların oyuncağı umarım birileri çıkar da şu ilaç yani zehir işine bir çare bulur.

Hasan TOSUN

 
Toplam blog
: 21
: 606
Kayıt tarihi
: 14.08.08
 
 

Merhabalar Ben Hasan TOSUN 1974 yılında, Aksaray ilinin Eskil ilçesinde doğdum. Şiirle ve Yazarlı..