Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mayıs '11

 
Kategori
Magazin
 

Taşlı firkete

Taşlı firkete
 

Tarkan azapta...Resim Milliyet com.tr alıntı


Süper star Tarkan kendi klipine işemiş. Meslektaşlarının alafrangasını kullanmamış ya; bravo aslanıma…

Bir şeyleri de ödünç almamış, perde arkasına da saklanmamış.

Kaka o perisi, cini, iyi saatte olsunlar’a da dönüşmemiş.

Mertçe… İşemiş ne var bunda?

Sanatçı ruhu sarıp sarmalamasın bir kez; ne var ki yeteneği yetmeyenlerin ne yapacakları hiç belli olmaz.

Eserlerinin bile içine etmekten kimse onları ala koyamaz.

Kendi çanaklarına sçnlara; başka çanakları kirletmeyenlere söylenecek bir söz yoktur.

Saymakla bitmez, yazarçizer, okuryazar, kimliği belirli belirsiz blogerler, siyasetçiler… Boyları yetsin yetmesin başkalarına uzanmayı gelenek haline getirdiler.

Ben Tarkan’ıma laf söyletmem! Tamam, dans ederken ayak oyunları: Tekme atar gibi estetik değil ama belden yukarısı kıvrak; kıpır kıpır… Bir sevgilisi vardı onun; kim bilir nerededir?

Magazin haberlerine çoktandır manşet olmuyor.

Güzel kız firkete oyası gibi…

Ne o?

Hadi canım inanmıyorum; firketeyle henüz tanışmadınız öyle mi?

Haklısınız; firketenin görünmeyeni de vardır; saçların arasında kaybolan, hemcinsleriyle topluca abartılı topuzlara destek verenleri.

Çengelliiğne, ince el işleri yapan minik bir aygıt esasında bir saç tokası.

İsteyen kafaya takar; basit bir alaşımdan oluşur. Kara kuru bir şeydir.

Paslanma olasılığı yüksektir. Tabii ki bu durum kaliteyle ilgilidir.

Parlak renkli taşlı olanları da vardır ama onlar pahalıdır ve tek başına, kafaya takılır.

Kaliteli olanları: Kafalarda perukları sımsıkı tutar; olmayanları: Allah muhafaza etsin; görevini yerine getiremezler, olmayacak yerde peruk düşer kel görünür.

İnsanlık halidir gülmemek gerekir.

Geçenlerde kaybettiğimi sandığım firketemi buldum.

Sevindim, kabilemin yadigârını bir güzel fırçaladım parlattım kutusuna koydum. Topuzu sevmem, saçları tiftik tiftik ediyor.

Firketemi yeri geldiğinde kullanırım.

Tarkan’ım şarkısında ne diyor?

“Hey, hey, hey gidi günler hey…” Şarkının tamamını dinledim çok beğendim.

27 Mayıs 2011 Cuma

Alev Meisel/İzmir

 
Toplam blog
: 584
: 853
Kayıt tarihi
: 01.03.07
 
 

Dinleyenin olmadığı yerde anlatmanın önemi! Nasıl YAZAN oldum. 'Yalnız doğar, yalnız göçer' eskile..