Tatil denince aklıma ilk gelenler / Gezi - Tatil / Milliyet Blog
Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Temmuz '11

 
Kategori
Gezi - Tatil
 

Tatil denince aklıma ilk gelenler

Tatil denince aklıma ilk gelenler
 

Assos benim kaçamağım


Tatil dendi mi ne anlıyorum diye kendime soruyorum. Bazılarına göre çok kötü tatil anlayışım olabilir ama bana göre harika 

Öncelikle içinde biraz huzur olmalı biraz mutluluk ve ön önemlisi sevdiğin insanlarla tatile çıkmalı insan. 

Kumsal da saatlerce uzanıp yanmamak onun yerine görmediğim yerleri gezip görmek yeni yerler keşfetmek, ailemle saatlerce zaman geçirmek. 

Çok lüks bir yerde kalmaya bilirim ama sevdiğim insanlarla olmak en büyük ödül değil midir? 

Ayaklarım ağrıyana kadar yürümek dolaşmak, gülmek, eğlenmek . 

Bu yazıyı yazarken aklıma geldi; Eski çalıştığım yerde çalışanlar olarak toplanıp hafta sonu kaçamağı yapmayı düşünüyorduk karar verdik ve evet Cumartesi sabaha karşı çıkıp Assos’a gideceğiz.. Buna tatil demek belki uygun değil ama güzel bir kaçamaktı. 

Arkadaş sabaha karşı evlerimizden bizi toplamaya başladı sabahın ilk saatlerinde orda olduk. Güneşin doğuşunu seyretme sansımız oldu. Kahvaltıdan sonra denize girmek ise süper ( ben fazla girmesem de ). Gitmek isteyenler için ufak bir not eklemeliyim denizi harika çok temiz yalnız kum yok sırf taş kumsal yerine taşsal denebilir 

Hep birlikte gezmek eğlenmek çok güzeldi . Evet tatil değil belki ufak bir kaçamak ama yorgunlumu atmaya değer işte bu benim tatil anlayışım uykusuz kalsam da sevdiğim insanlarla olmak … 

Gitmek isteyenler ya da bilgi edinmek isteyenler için aşağıdaki internet adresini buldum umarım memnun kalırsınız.. 

http://www.gezi-yorum.net/asos-behramkale/ 

 
Toplam blog
: 4
: 480
Kayıt tarihi
: 08.01.10
 
 

Ben mi kimim kendi halinde biriyim. 86 doğumluyum. Bir gün piyangodan çıkar gibi otomotiv sektörünün..