Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Kasım '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Televizyonda ne var ?

Televizyonda ne var ?
 

Televizyon, günümüzün çağında bigisayardan sonra ençok rağbet gören elektronik aygıttır. Kimi zaman bilgi sağlayan, kimi zaman bizi eğlendiren , kimi zaman da bizi kendisine bağlayan bir bağımlılık aygıtıdır.Televizyonu neden severiz hiç düşündük mü? Televizyonu bir biz severiz, bir de Seray Sever diyerekten de iğrenşş bir bağlantı espirisi yapmaktan hiç çekinmedim =))) İşte temam budur arkadaşlarım. Bana temanı söyle sana kim olduğunu söyliyeyim en Tema Vakfı'ndan =)))

Nedir bu ağırabi takıntısı bilemiyorum açıkçası.Yok vadiydi, yok aşiretti, yok kurtlar sofrasıydı derken sıkıldım bunaldım bu saçma dizilerden. Dizi dizi önümüze koyup duruyorlar bu dizileri. Bizim yurdum insanımız da genelde erkekler olarak çok seviyoruz mafya tarzı ağır konular içeren dizi çalışmalarını.Önceden de şarkıcılar kaset çalışmam var falan gibilerinden aktivitelerini anlatırdı ama artık günümüzün şarkıcıları artık dizi çalışmalarında bulunuyorlar.Zamanının yeşilçam versiyonu günümüze dizi adı altında sunulmakta.O kadarda talepli ki bu sektör, neredeyse peynir ekmek gibi gidiyor en kahvaltılısından.=))



İlk başlarda bu diziler yeniyeni başlamıştı televizyonlarımızda çıkmaya.Hatırlıyorum da Aynalı Tahir, Asmalı Konak, Kara Melek, Alem Buysa Kral Benim ( sanırım Mahsun Kırmızıgül'ündü. ), Aliye, Veliye =))) , Ekmek Teknesi, Baba Evi, İnce İnce Yasmince vb...
Ne dizilerdi değil mi blokdaşlarım. Amam ozamanlar az suretteydi dizi sayısı. Şimdi Maşallah hergüne bir değil, üç dizi birden sığdırabiliyorlar. Ama sizce kaliteli mi? Orası tartışılır işte. Bir bakıyoruz geçen gün başlaya dizi pat ! yayından kaldırılmış. Neden ? E tabii ki seyredilmediği için.Kim seyreder ki saçma sapan şeyleri.Seyreden de var açıkçası.Dizi dizi dedik e peki sabah çıkan kadın programlarına ne demeli?
Yahu bırakın Allah aşkına ya.Sırf reyting toplayabilmek için çıkarıyorlar derdi olan insanlarımızı, üzerlerinden rant topluyorlar.Bir de küs olduğu kişiyi telefona bağlıyorlar, veriyorlar ayarı.Sönmekte olan ateşe veriyorlar odunu=)) tabiri caizse.Bunlar benim gözüme takılanlar arkadaşlarım.Önceden bu programlarda konuşan kişiler tanınmasın diye kafalarına kese kağının üzerine iki göz deliği, bir ağız boşluğu açıp geçiriyorlardı.Neymiş efendim tanınmasın, deşifre edilmesin insanlara karşı ?Allah allah.Bak seeen.Bukadar mı düşünürsünüz ekranda rezil ettiğiniz insanları?Bana bunlar resmen kehır edici geliyor açıkçası.

Sizin de sinirlerinizi bozan şeyler vardır ekranlarımızda tabii ki bundan eminim.Şuanda içimi boşalttım diyebilirim.Ohh bee =))) rahatladım.....

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..