Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Kasım '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Zaman mı geçiyor yoksa biz mi önünden geçiyoruz ?

Zaman mı geçiyor yoksa biz mi önünden geçiyoruz ?
 

Zamana bazen ne kadar sitem ederiz demi aksam olunca nasil gecti zaman deriz sabah olunca nasil sabah oldu deriz gunler aylar ve yil devredince nasilda gecti zaman deriz ama aslinda duran zaman belkide farkindayiz herseyin ama bir sekilde sadece herkes gibi olduk ve herkes gibi siradanligin disina cikamaz olduk...

Yurt disinda yasiyorum bu zaman kavramini ne cok dusunur oldum ve hep gune baslarken artik gunesin tabi gordugumuz yokta gordugumuzde, aksamlari yildizlari havada gordugumuzde ve haber kanallarindaki rutin haberlere bakinca degisen birsey yok sadece biz kendimizi zaman dilimi icerisinde unuttugumuzu fark eder olduk...

Ben tum zamandan sikayetci olanlara derim ki gelin su andan itibaren bu yaziyi okuduktan sonra etrafiniza bakin ve once kendinize varliginiz icin tesekkur edin tanriya ve sevmeyi unuttugumuzu dusunuyorsan yuregine bak o halen sevmeyi ve sevilmeyi hak ediyor ona bunu yapma ve nefes almak icin disari cik bir nefes cek icine sonra gozlerinle havaya bak sukret tanriya inan cok iyi gelecek kendine , hayat ve zaman sana tesekkur edecektir emin ol ;-))

tatli ve guzel kalin

hollanda dan bir adet cayan

 
Toplam blog
: 3
: 541
Kayıt tarihi
: 06.11.07
 
 

Zamani hep kiskandim ben inadina oda kiskandirmak icin elinden geleni yapiyor ama bence ona inat hic..