Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Murat GÜLCEK - Yakamoz35

http://blog.milliyet.com.tr/gulcek

31 Ocak '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Terör

Terör
 

Terör günümüzde ülkemizin vazgeçilmez haberleri arasında yer alıyor. Teröristler herhangi bir bölgede eylem yapsın yapmasın günün haberlerinde mutlaka terörle ilgili şeyler duymak mümkün. Tabii sadece tv kanallarında değil radyolar ve internettede yerini alıyor terör.

Bende ise terörle ilgili her haberi okuma hastalığı gibi bir şey var. Nerede terörle ya da askeriyeyle ilgili haber var okumadan geçemem. Geçenlerde yine internet üzerinde gezerken terörle ilgili bir yazıya rastladım ve tabi okudum. Bu haberin kaynağı doğrumu değil mi bilmiyorum ama benim hoşuma gittiği için sizlerle paylaşmak istedim.

Söz konusu haber teröristlerin saklandığı mağarada yazan bir yazıdan bahsediyordu. Herhalde bu yazıyı usta bir terörist acemi teröristlere yol göstermek amacı ile yazmış. Yazı üç ana madde altında toplanmış.

1 – Eğer bir asker sizi gördüğü zaman durmadan ateş ediyorsa bilin ki o asker acemidir.

Kurşununun bitmesini bekleyin ya kaçın yada gidip onu vurun.

2 – Eğer sadece sizi gördüğü zaman ateş ediyor ve saklandığınız zaman duruyorsa o bir Komandodur. Kaçın ve canınızı kurtarın.

3 – Eğer sizi gördüğü zaman oda ortadan kaybolmuşsa ve etraf sessizse bilin ki o bir Bordo berelidir. Merak etmeyin en yakın zamanda o sizi bulur.

Dediğim gibi haber kaynağını bilmediğim bir yazı ama teröristlere yol gösterdiği kadar askerlerimizede yol gösteriyor aslında. Askerlere eğitim amaçlı verilebilir. Teröristlerin askerler hakkındaki düşüncelerini yansıtıyor. Birinci maddenin ne kadar yanlış olduğunu bizde askerlerimize öğretmeliyiz diye düşünüyorum. Dağlarda gerilla taktikleri başarılı oluyor .Gerilla taktiklerinde sesin davranışın ve psikolojinin ne kadar önemli olduğunu kavramamız askerlerimizede kavratmamız lazım.

Terörün biran önce ülkemizden uzaklaşması ümidi ile …………………………………………

 
Toplam blog
: 150
: 1014
Kayıt tarihi
: 25.04.07
 
 

İzmirliyim;Şehrimi ve ülkemi seviyorum.Yaşamayı seviyorum. Eğlenmeyi, eğlendirmeyi seviyorum..