Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Şubat '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Tersinden kalkmak...

Tersinden kalkmak...
 

Sabahları nasıl uyanırsınız? Neşeli? Suratsız? Mahmur? Sinirli? Herkesin sabah duruşu farklıdır. Uzmanlar sabah agresif ve yorgun uyanmanın depresyon belirtisi olduğu görüşündeler. . . Neden olmasın? Ama çok merak ediyorum, İstanbul'da yaşayıp da yorgun uyanmayan insan var mıdır::) Eee, kent yaşamı insanı depresif yapıyor naparsın.

Ben genelde suratsız olmam sabahları. Bugün de gayet sakin, sessizce hazırlandım, evden çıktım. Kahvaltımı işyerinde yaparım. Uykumu açmamaya özen göstererek bir an önce servis aracına atarım kendimi ve bizim şoförün seçtiği müzikler eşliğinde gözlerimi kapar uykuya dalarım. Bu sabah da her zamanki gibi yaptım ve gözlerimi kapadııım. Uyandığımda işyerine gelmiştik. Fakat ben bu sefer zor uyandım ve suratsızdım. Sonraki bir saat boyunca oldukça sinirli olduğumu farkettim. Sanki herşey ve herkes bana gıcıktı. Aksilikler, telefondaki ters insanlar falan derken. . . anladım ki aslında aksi olan bendim. Bir türk kahvesi içtim(e yanında bir tanecik de sigara tabii) ve düşünmeye başladım. Az mı uyumuştum? Evet ama ben zaten hep az uyurum. (24 saat az gelir bana-bir gün 30 saatten oluşmalı) Kabus falan mı görmüştüm? Yoo hiç hatırlamıyorum. . . Koltukta falan da uyumadım ki etkisi olsun. Neyse sonra biraz daha düşününceee sabah uykumun arasında dinlediğim şarkılar geldi aklıma!! Eveet, bu sabah bizim şoför tamamen kendi zevkine uygun ayarlamıştı radyonun frekansını!! Ben her zaman müdahale ediyor ve sakin slow müzikler talep ediyordum. Fakat bugün arabesk bir kanaldan oldukça yüksek çığırtılar eşliğinde yapmıştım sabah yol uykumu! Buydu sebebi-allahım nasıl bir çığırtı-isim vermeyeyim ama oldukça popüler şarkıcılarımızdan olan ve en çok taklidi yapılan bir kadındı benim bugünkü aksiliğimin sebebi. Yaa ben tersimden kalkmam oysa. Hep o kadının yüzünden. Sebebini bulunca birden eski pozitif halime dönüş yaptım. Neyse "depresyon belirtisi de yok" dedim kendi kendime:)

Demek ki napacağız? Özellikle sabahları arabesk-insanları dinlendirmek şööyle dursun-yoran müzikler dinlemeyeceğiz. Haa ama zevkler ve renkler tartışılmaz ya hani. Çünkü nooluyo, bir mağazaya giriyorsun, ya da temiz hava alayım diye açık havada bir çay içeyim diyorsun. Yine o çığırtkan ses! Eczaneye gidiyorsun, bir kulak tıkacı satın alıyorsun (ya da birkaç tane) veee huzura eriyorsun.

Huzurlu - sessiz günler dilerim. . .

 
Toplam blog
: 8
: 588
Kayıt tarihi
: 31.01.07
 
 

İstanbul'dayım.30 yaşındayım. Kendimi anlatmaktansa anlaşılmayı yeğlerim... Yaşamı seviyorum, gökyüz..