Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Şubat '07

 
Kategori
Mizah
 

Sigarayı bıraktııııım !...

Sigarayı bıraktııııım !...
 

Eveeet. Sigarayı bıraktım. Sonra geri aldım. Zor güzelim çook zor. Nasıl mı? Bir sabah uyandığımda nefes alırken resmen ıslık çalıyordum. Sanki öksürdüğümde ciğerlerim yerinden çıkacak. Öğlene kadar dayandım ama yok masamda oturmak bile işkenceye dönüştü. Kalktım hastaneye gittim. İlginç bir doktor - çok pozitif. Sırtımı dinledi.

-Öksür!

-Öhööö.

-Evet. .

-Evet? ?

-Zatürre!

-Ne?

-Bir film çekelim.

-Neyse film çekildi, senaryo hazır (kötü espriii)) Neyse film, akciğer filmi tabii.

-Eveeet.

-Evet?

-Neyse zatürre değilmiş, bronşit.

-Eee?

-10 tane iğne. . .

-Eee?

-Sigara içilen ortamlara girmeyin.

-Ama ben sigara içiyorum

-İçmeyin

-Peki

dediim ve o gün sigaraya son verdim arkadaşlar. Çünkü doktor ilginç ve bir o kadar korkutucu. Nerdeyse veremsin diyecek. Neyse uzatmayayım. Ben 10 iğneyi olana ve iyileşene dek sigara içmediim desem yalan çünkü günde bir tanecik içiyordum. Yoksa başımın dönmesi geçmiyor.

Bende böyle birşey var. Ne zaman sigarayı bıraksam. Müthiş bir başağrısı, dönmesi ve sanki aylardır yataktan kalkmamışım gibi bir sersemlik. Bir de sigarayı bırakınca başlayan devamlı bir öksürük.

Tüm iradelerime rağmen 12. günün sonunda günde 2 keyif sigarası içerim diyereek yeni bir paket alındı. Çünkü günlerdir içmemek için paket almıyor ve fakat o günde içtiğim tek sigarayı sürekli başkalarından otlanıyordum. Artık insanlar sigara paketlerini gizliyor gibi gelmeye başlamıştı bana.

Eee sonra ne oldu dersiniz? Paket alındı ve bendeniz ilk gün 3-2. gün 5 derken yine yarım paketi bulmuş durumdayım.

Yani sözün özü ben bu sigara denen illeti ne kadar sevmiyorum desem dee-vazgeçmek zor. Ama yılmayacağım ve tekrar deneyeceğim. Ne zaman mı?

Ne zaman?

 
Toplam blog
: 8
: 588
Kayıt tarihi
: 31.01.07
 
 

İstanbul'dayım.30 yaşındayım. Kendimi anlatmaktansa anlaşılmayı yeğlerim... Yaşamı seviyorum, gökyüz..