Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Temmuz '21

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

TEŞEKKÜR

                                 
 
 
        Kasım 2020- Temmuz 2021 Tarihleri arasında Söke Fehime Faik Kocagöz Devlet Hastanesinde Göz Kliniğinde Op. Dr. Şerefhan ÖZÜSAN tarafından kataraktan ameliyat oldum. Başarılı ve sağlıklı bir ameliyat geçirdim.
 
Başta Op. Dr. Sayın Şerefhan ÖZÜSAN olmak üzere;  yanında bulunan ve sıcak bir hava içinde benimle ilgilenen çalışkan, dürüst personellerinden Sekreter Hümeyra GÜN, Hemşire: Aysel TECİK, Safiye BALTACI, Tenzile TÜRKCAN, Muazzez YILDIZ, Nesrin DALMIŞ, Ezgi ÇINAR, Sultan KAFALI, Zeynep GÜLTEKİN, Hamdiye ÇELİK ve Meral GÜNDÜZ Hanımefendilere ayrı ayrı sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum.  
 
Bu arada beni telefonla arayan ve zahmet edip evimize kadar gelip beni ziyaret eden, geçmiş olsun dileğinde bulunan tüm vefalı can dostlarıma ayrıca teşekkürlerimi sunuyor, sağ olsunlar, var olsunlar diyorum…
 
 
 
                                                                                          Abdülkadir GÜLER
 
 
 
 
 
     Abdülkadir GÜLER
 
    31 Temmuz 2021-  SÖKE
 
 
 
 
 
 
 
 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..