Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ocak '19

 
Kategori
Blog
 

Teşekkürler Milliyet Blog!

Beni güzel hatırla
Bunlar son satırlar
Farz et ki, bir rüzgârdım, esip geçtim hayatından
Ya da bir yağmur sel oldum sokağında
Sonra toprak çekti suyu
Kaybolup gittim, belki de bir rüya idim senin için
Uyandın ve ben bittim.

Beni güzel hatırla
Çünkü sevdim seni ben, her şeyini
Sana sırdaş oldum, dost oldum,
Koynumda ağladın.
Yüzüne vurmadım hiçbir eksikliğini,
Beni üzdün, kınamadım.
Alışıktım vefasızlığa, el oldun aldırmadım.

Beni güzel hatırla
Sayfalarca mektup bıraktım sana.
Şiirler yazdım her gece, çoğunu okutmadım.
Sakladım günahını, sevabını içimde
Sessizce gittim,
Senden öncekiler gibi sen de anlamadın.

Beni güzel hatırla
Sana unutulmaz geceler bıraktım
Sana en yorgun sabahlar
Gülüşümü, gözlerimi, sonra sesimi bıraktım.
En güzel şiirleri okudum gözlerine baka baka,
Söylenmemiş merhabalar sakladım her köşeye
Vedalar bıraktım duraklarda
Ne ararsan bir sevdanın içinde
Fazlasıyla bıraktım ardımda.

Beni güzel hatırla
Dizlerimde uyuduğunu düşün,
Saçını okşadığımı, üşüyen ellerini ısıttığımı,
Mutlu olduğun anları getir gözünün önüne,
Alnından öptüğüm dakikaları…
Birazdan kapını çalan kişi olabileceğimi düşün
Şaşırtmayı severim biliyorsun,
Bu da sana son sürprizim olsun.
Şimdi, seninle yaşanan günleri ateşe veriyorum.
Beni güzel hatırla.
Gidiyorum…(*)

***

Üç yılı aşkın bir süredir Milliyet Blog’da aktif olarak yazmaktayım ve yazmanın yanı sıra sadık bir okuyucuyum. Bu üç yıl boyunca siteyi ziyaret etmediğim günler sayılıdır. Bundan sonra da ziyaret etmeyi bırakacağımı sanmıyorum çünkü öylesine güçlü ve özel kalemler var ki onların yazılarından mahrum bırakamam kendimi.

Bu çatı altında bir araya gelişimizin en güçlü ortak noktası kuşkusuz yazma sevdamız. Hepimizin söyleyecek sözü, kaleminden akıtacak kelimeleri var. Emek vererek ortaya çıkarılan bir yazının başkaları tarafından okunması ve takdir edilmesi ise özenle yetiştirdiğimiz ağaçların meyvelerini toplamaya benziyor.

Bugüne kadar ne MB yazarlarıyla ne de MB yönetimiyle en ufak bir problemim olmadı. Hatta bu konuda kendimi ayrıca değerli hissediyorum ki birçok yazım değerli editörlerimiz tarafından önerildi, yazarlarımız/okuyucularımız tarafından gayet tatmin edici okunma sayılarına ulaştı ve yorumlarla taçlandırıldı.

Ben ki gün içinde yoğun çalışıp yazmaya vakit bulamayan ama geceleri uykusundan feragat edip yazmaya çalışan biriyim. Ve bugüne kadar bunu zevkle ve istekle yaptım.

MB’da yazma isteğim geceleri gönüllü olarak beni uykusuz bırakacak seviyeye tekrar ulaşana kadar; zamanımı daha çok okumaya ve hayalini kurduğum kitabımın yazımına ayırmak için artık MB’da yazmayacağımı belirtmek isterim.

Başta MB Editörleri olmak üzere tüm MB yazarlarına ve okuyucularına bugüne kadar gösterdikleri ilgiden dolayı çok teşekkür ederim.

E-Posta: sarigroup@hotmail.com

Saygıyla… 15 Ocak 2018 - Denizli / Özkan SARI

(*) Orhan Veli Kanık    

 
Toplam blog
: 102
: 4394
Kayıt tarihi
: 05.09.15
 
 

Kalın Sağlıcakla... ..