Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mayıs '10

 
Kategori
İlişkiler
 

Tirad

Tirad
 

Üşüyorum, çok üşüyorum sevgilim !!!
Bu şehir çok soğudu sen olmayınca, halbuki sen varken kış bile yaz gibi geliyordu bana. Sen gittin ve ben gerçeklerle karşılaştım. Anladım bu şehirin bu kadar sıcak olmadığını...Sende bu şehir gibi soğuma olur mu ?.Eğer sende soğursan ben ne ile ısınırım sonra, kim tutup ısıtır ellerimi...
Soğumuştu şehir ardından bakarken, kışı başlattı gidişin, bir bahar kalmamıştı artık bitmişti masal.Bu şehirlerki senin gülüşün ile aydınlanırdı. Gördüğüm her serapta sen varsın bu çölden şehirde, ama benden gizlemiştin gidişini, belkide korkutmak istememiştin kim bilir...Yoruldum her sabah seni görmüş gibi uyanmaktan.Ben yalanına bile razıyım seninle ilgili herşeyin. Çünkü gitmiştin...
Bu kadar tirad yaktıktan sonra hala gelip güldürmeyecekmisin şu yüzümü ? Ne yani hiç dönmeyecekmisin...
Bilki eğer sen dönmezsen, bana seni getiren, bana seni sevdiren bu şehir bir daha böyle bir aşk görmeyecek...

2006/yalova...

 
Toplam blog
: 2
: 460
Kayıt tarihi
: 03.05.10
 
 

1988 İstanbul doğumluyum. 2008 yılında Adnan Menderes Üni gıda teknolojisi bölümünden mezun oldum. A..