Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ağustos '08

 
Kategori
Güncel
 

Toparlanma zamanı

Toparlanma zamanı
 

tahmin edin bakalım


Toparlanma Zamanı…

Dağıldım yine…

Bir Allah’ın kulu toparlayamaz beni…

Memurlarım çullandı sabah “ayaklar baş oldu” dedi birisi.

Durur muyum, hemen çakıldım.”Çöküş zamanlarında öyle olur” dedim…

Yöneten, yönetilenden az maaş alır bu zamanlarda…

Görünür rakamlar tersini dese de agop dayımın “hava tahmini” gibi bir şey benim dediğim!…

Bilirsiniz, piknik yapacaktık deniz kıyısında, hava kararmış “agop dayı hava “geliyorum” diyor kurmayalım masayı” diyorum…Agop gitmemizi istemiyor. Derin bir nefes aldı, elini alnına götürdü, şöyle ufka doğru bir baktı ama, gayet ciddi…

“-Nerden bakarsan bu hava iki saat daha yağmaz”, dedi.

Masayı açtık, nevaleleri tam donatmıştık ki, fırtına bindirdi.

“Agop dayı naptın, böyle hava raporu olur mu?” dedim…

“-Ya!..ben size doğru rapor versem hemen gidecektiniz, beni yalnız bırakacaktınız”, dedi…

İşte benim tahminim de o cinsten!..

Başbakan eşit işe eşit ücret dedi, memur müdürü solladı.

Bu ülkenin bürokratlarının istemediği hiçbir şey yerine gelmez.Onlar düzelmeden bu ülke düzelmez…

Söz güzel, “eşit işe eşit ücret” ama, bir Allah’ın kulu uygulamaya bakmaz. Kurumların bunu nasıl algıladığına bakmaz. Uçurum tersinden olmaya başladı…

CHP nasıl halkın dilinden anlamıyorsa bu işte aynen öyle.

Milliyet Blog’da bir arkadaş CHP hiç değişmedi, bütün partiler değişti ama CHP değişmedi…diyor yazısında.

Gel de yazma şimdi….

Değiştirenlerin elinde olduğu için değişmedi CHP. Diğerlerini değiştirerek bir yerlere gelme kolaycılığına kaçtı.Masadan kalkmadı, tarlayı görmedi, ezbere gitti, her seferinde tosladı…

Bu durum ülkenin, insanımızın lehine mi oldu?

Muhalefetsiz bir ülkede ne demokrasi, ne insan hakları ve nede adalet olur…

Üretici perişan, ürün elde kalıyor, para etmiyor, kalem kağıt elde her şey şıpşak düzenleniyor, kazanan trilyonları kazanıyor ama halk bir milim ilerlemiyor geri gidiyor…Kim dile getirecek bu sorunları.Muhalefet.Muhalefet hangi sularda..

Devtletçi dir, anti emperyalist tir, , flan dır filan dır…Yani dir dır, tir tir!…

Olacak şey mi? Fındık üreticisi maliyetin altına satmış ürününü geçen yıl…Dır dır, tit tir!…

Ya şimdi gördünüz mü? Nasıl dağıldığımı…

Bir arkadaşım sabah telefon etti.Avustralya’ dan gelen kaseti dinlemek istiyorum dedi…

Ya Muhammet kardeşim, o zaman bağlama çalıyordum, şimdi kafayı yedim zil takıp oynuyorum, anla daaaaaaa….

Sırası mı şimdi bunun…

Sevgi ve saygılarımla

 
Toplam blog
: 449
: 609
Kayıt tarihi
: 24.06.08
 
 

Rizede yayınlanan ilk renkli gazete ViraHaberin kurucusuyum 5 sene baş yazarlığını yaptım. İLESAM..