Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Haziran '13

 
Kategori
Şiir
 

Toparlanmıştınız

Toparlanmıştınız
 

yalnızlık


Size geldim toplayıp kendimi

Siz evde yoktunuz

Her yer darmadağın sanıyordum

Topluydu, toparlamıştınız kendinizi

Evinizi de

Dize geldim ben

Dizlerim yorgun

Dizelerim vurgun yemişti

Ayazda kalan ne kadar kelimem varsa

Benden daha şaşkın

Benden daha münzevi

Ayakta kaldım bari otursa mıydım?

Ayaklarım çamur

Islanmıştı üstüm başım

Siz evde yoktunuz

Toparlanıp çıkmıştınız ben gelmezden önce

Buz gibiydi eviniz

Ellerim buz gibiydi

Uzatma dedim, uzatmanın manası yok

Ellerini uzatma

Yok, tutacak kimse

Ocakta çay sıcaktı ama hala

Hala yaşam belirtisi vardı

Yaşam birer birer belirmeye

Kanım kaynamaya başladı

Çayın sıcak olduğu evde

Toparlanıp gitmiş olsanız bile

Toparlamış gitmiş olsanız kendinizi

Vurgununuzdan arta kalan bir yağmura ve

Bir bardak çaya kanardım ben

Çaydan başka ne avutur ki beni?

Odanız da soğuktu

Yüzüm üşüyor

Düşüyordu ellerimden uzatma hevesi…

Uzat dedim sonra

Uzat uzatabildiğin kadar...

Ellerinin havada kalması yeni mi?

Yeni mi bu esvaplar?

Dizilmiş dolabınıza?

Boğazıma dizilmiş ne varsa yüksündüm duvarlara haykırmaktan

Size gitmek kimin fikriydi?

Kimin gelirdi ki aklına?

Aklına eseni yapmak için önce bir akıl

Uzatmak için de o aklı kaybetmek gerekliydi

Yaka paça dışarı attım kendimi

Çay hala sıcak

Eviniz buz gibiydi

Toparlanmıştınız bakıyorum da!

M'S

 

 
Toplam blog
: 394
: 178
Kayıt tarihi
: 17.09.09
 
 

Bir kurumda yönetici olarak çalışmaktayım, 1974 Kayseri doğumluyum. Son demine varmadan hayatın h..