Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ağustos '07

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Torpil ile nereye kadar? Biraz abartmıyor musunuz?

Mutfakta da dolanıyorum. Kendime ballı bir yeşil çay hazırlıyorum... Televizyon açık, ama ara ara göz atmak için.. Televizyon izlemekten pek hoşlanmıyorum, evine koşup Tanrı'nın önünde diz çöker gibi hergün saatlerce ekran başına kiltlenenlerden değilim, yanii... Yeter ki ses olsun....

"Az sonra" lar ile yıkılan seslere kulak kabartıyorum.. Neredeyse çocukluğumdan beri yayınlanan, pazar akşamlarının kemikleşmiş programı "Pazar Keyfi " var... "Hııımmm" diyorum sinsice.. Çünkü: "Az sonra" ların bazı konuları ilgimi çekiyor... Eskisi kadar sıkı takip edemesem de dedikodu programlarını yakalayınca izlediğim programlardır ... Kolay gibi dursa da; (farklı bir pencereden bakılınca) en azından hayatın içinden olduğunu düşünüyorum...

Birinin saçı, diğerinin makyajı derken programın gediklisi Petek Dinçöz çıkıyor... Zaten kendisinin yer almadığı bir pazar keyfi seyretmenin mümkün olduğu yıllar, İbrahim Erkal ile birlikte olduğu seneler evvelinde kaldı... E tabii; programın koçu sevgilisi olunca atılan her adımda haber mahiyetine öyle ya da böyle getiriliyor.. Efendim; kendisi Çeşme'de bir konser vermiş, üzerinde de Paris'ten son moda bir elbise varmış.. ..Ekranda ucuz bir organizasyon olduğu her halinden belli görüntüler, Petek'in üzerinde 15 euro 'luk vual kumaştan pazar elbisesi.... "Acaba, ben mi bir şey atladım" diyelerek, ekrana kitleniyorum.. Kiremit tonlarında, dalgalı desen baskılı Osmanbey'de türlü benzeri kumaşların 4, 50 YTL'ye alıcı bulduğu kumaşın Paris'ten gelme versyonu demek ki... Anlayacağınız model model değil, kumaş kumaş değil ama son durağın Paris olması ve Petek'in üstünde olması bir anda haber oluyor ve temcit pilavı gibi bize sunuluyor....

Petek Dinçöz'ün azmini takdir ederim. Kendileri; zaferin her zamanın direnenlerin olduğunu gösteren yaşayan bir mucizedir, ama torpilin bu kadarı da biraz abartı değil midir, yani?!!...

50.yıl marşını anımsatan şarkılar, 80'li yıllardan çıkma tuvaletler ve saç modelleri... Albüm çalışmalarındaki kapak resimleri bile hep aynı... Hangi yıllarda yapılmış olduğunu gösteren hiç bir ip ucu yok.. O kadar tekdüze.... E tabii; zaatalleri neden şarkılara boşa versin ki; nasıl olsa promasyon bedava... Siz hiç Petek Dinçöz hakkında çıkmış kötü bir habere rastladınız mı? En fazla Pazar Keyfinde rüküş seçilir...

Onun dışında kendileri, bugüne kadar kurulmuş olan en sağlam aşk şirketini kurmuş olup, yıllardır hiç bir şey yapmadan, bu şirketi başarı ile "şaka gibi" şarkılar ile yürütmektedir.

Yanlız; bir moda tasarımcısı ve izleyici olarak kendisine: Önünde kendisi ile kıyaslanamayacak kadar büyükleri olan ; Ajda Pekkan'ları Nüket Duru'ları feyz almasıdır... Önemli olan sadece genç omak değil, aynı zamanda görünmektir, keza kendisi çok daha genç olduğu halde bu kıyafetlerin içinde Ajda Pekkan'ın ablası gibi duruyor.....

Torpil ile nereye kadar?!...Biraz abartmıyor musunuz? Dii mi ama....
Selda Eruzun TETİK

 
Toplam blog
: 24
: 604
Kayıt tarihi
: 08.01.07
 
 

Tekstilci anne, ilaç sektöründe yönetici olan babasının küçük şımarık kızları olarak Şişli'de hay..