Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Aralık '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Tövbe busesi

Tövbe busesi
 

bir yudum sen ver..


Şarjörü doldurdum..

milenyuma kadar, her yıla sıkıp

hep yirmi yaşımda kalıcam..

yastıkları kılıfından sıyırıp,

kuştüyüne salıcam herşeyi, herkesi..

şarjörü doldurdum, kederime sıkıcam.

üstüne bir kadeh roze içip

secdeye durucam..

her rüku'da alnıma dayıcam eyvah'larımı,

içimdeki mezarları boşaltıp

yakıp küllerini savurucam nereye estiğini bilmediğim rüzgarlara..

umudu kesicem reankarnasyondan..

şarjörü doldurdum..

içimle kirlettiğim her bir beyaz sayfayı yakıp,

ateşinde ısınıcam

üşüyeceğimi hiç düşünmeden keşke'lerimle,

üşüttüğüm her kimseyi düşünerek..

şarjörü doldurdum..

tövbeye durdu gözümden akıttığım..

iyi ki'lerimi paket yapıcam kötü günlere..

...

"tasviri zor çalkantılar ve caz bulantısı

kalbime çırak sevgilim"*

sana kıyamam..

şarjörü doldurdum, en sonunda kendimi vurdum..**

uyandım..

*küçük iskender

++sagopa kajmer

 
Toplam blog
: 164
: 380
Kayıt tarihi
: 19.09.08
 
 

"Ne yormak istedim seni. Ne de yormak kendimi. Çok çalıştım Gitmeye de kalmaya da… İkisi de aynı acı..