Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Aralık '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

TRT ye teşekkür

TRT ye teşekkür
 

TRT 1 de her hafta Salı akşamı saat 21.50 de canlı yayınlanan Akşam Sefası programını bu akşam da izleyerek inanılmaz keyif alıp TRT kurumuna, program yapımcısına, saz ve ses icracılarına teşekkür edip aldığım keyfi biraz daha katlamak istiyordum ki ana sayfada “Dünyanın kanını donduran infaz” başlıklı haberi gördüm.


Günün haberleri arasında, şakalaşırken kafasına bıçak batıp az kalsın boyut değiştirecek olana dair haber de vardı, iş yerinde güvenlik tedbirleri alınmadan çalışan küçük kızın kafasının sıkışarak öldüğünü anlatan haber de… İşte böylesi haberlerden dolayı uzun süredir gazete almıyorum elime. Sadece belli köşe yazarlarından zaman zaman gündemi takip etmekle yetinmeye çalışıyorum. Hatta çoğu kez bunu bile umursamadığım oluyor.


Nasıl bir dünyada yaşıyoruz biz böyle? İnsanlar çıldırmış durumda. Üstelik dünyanın her yerinde bu böyle…


Bazen düşünüyorum da, çok daha küçük bir yerde yaşasaydım; sadece çevremdeki birkaç insanla iletişim halinde olsaydım, teknolojiden uzak, gazete gelmeyen, televizyonu olmayan, cep telefonundan bihaber bir yerde, çiçekle böcekle meşgul olsaydım… Daha mı mutlu olurdum acaba…


Bu arada TRT elbette çok kocaman bir teşekkürü hak ediyor. Her daim… Hele ki televizyonda tek izlediğim programın Akşam Sefası olduğu düşünülürse..

 
Toplam blog
: 62
: 874
Kayıt tarihi
: 21.12.08
 
 

Farkında olmaya çalışıyorum; yürüdüğüm yolun, içime çektiğim havanın, gördüğümün, duyduğumun, hisset..