Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Aralık '12

 
Kategori
Anılar
 

Türkan Şoray ve imza günü !

Türkan Şoray ve imza günü !
 

Annoşum ve Türkan Sultan !


Türkan Şoray çok yönlü bir sinema sanatçısı,  sevilen,beğenilen ama bir insan bu kadar duyarlı ve sevgi dolu olabilir mi?

9 Aralık 2012 günü , Türkan Şoray'a   kitabını imzalatmak üzere yola revan olduk,

Annem'in bağışıklık sisteminin güçlenmesi için  moralinin hep yüksek tutlması gerekiyor, Türkan

Şoray 'ı  çok sever, ben de imza gününe annemi götürdüm...

İzdiham akıl almazdı, kural sevmeyen,yalnızca duyguları ile hareket eden bir toplum olduğumuz

kesin! Kimse sıraya girmek istemiyor, organizasyon hataları saymakla bitmez, kalabalık birbirini linç edecek  durumda...

Güvenlik aksesuar olarak orada !

İnandım ki ,bir insan kararlı ve azimli olduğunda  herşeyi gerçekleştirebilecek güçte olabiliyormuş.

Annem için sosyal bir savaş verdim ve Türkan Şoray ile annemin rersmini,  videosunu çektim,  kitabı imzalattım; bütün bunlar Türkan Şoray'ın zarif,  duyarlı ve sevgi dolu yüreği sayesinde gerçekleşti.

Görüntü yönetmeni Sedat bey resimleri çekti,  Türkan Şoray'dan rica ettim,  annemin kendini iyi

hissetmesi ve mutlu olması için beni kırmadı.

Ben de anneme verilen bu ayrıcalığı suistimal etmedim,  arka planda kaldım,  ama Türkan Şoray

olmayı bu kadar hakeden,  orada bulunan herkesi tek tek kucaklayan, ağlayanla ağlayan, gülenle

gülen  , insanları incitmekten korkarcasına çekinen Türkan Şoray gerçek bir sultanmış.

Türkan Şoray Başkentimize onur ve şeref verdi,   herşey gönlünce olsun.

Kendi güzel, kalbi güael, ruhu güzel kadın; seni çok seviyoruz !!!

 
Toplam blog
: 258
: 2037
Kayıt tarihi
: 09.11.06
 
 

Ben İngilizce öğretmenliği yapan yurdum insanıyım. Yalnız öğrencilerim yetişkin arkadaşlar. Devlet m..