Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Eylül '08

 
Kategori
Basketbol
 

Türkiye - Ukrayna basketbol maçı

Türkiye - Ukrayna basketbol maçı
 

Akşam basketbol maçı vardı Apti İpekçi salonunda. Ben sporun daha çok futbol yönü ile ilgilenirim. Ama konu Milli takım yani Milli başarı yani Milli gurur olunca erkeğiz işte yine heyecanlandım. Maçın ilk yarısını çok önemli bir işim olduğu için izleyemedim ama ikinci yarısına ful baktım. Maçtan anlamasam da yorumlamaya çalıştım elimden geldiği kadar.

Maçta çok güzel savunma yaptık diyemeyiz bazen çok güzel toplar kaptık hayret ettim bazen de öyle basit basketler yedik ki ona da hayret ettim. Savunmada kaptığımız topları nasıl baskete çeviremedik en çok da ona şaşırdım. Bizim takım da kontra atak çıkışı yok. 2. yarının başı ve ortasında çok süper oynadık. Ama formumuz inişli çıkışlı idi. Eğer inip çıkmasak maç rahat 30 farkla çıkardı. Maçı son anda yaptığımız atak ile 3 lük aldık ve bir faulle 1 puan aldık 86/83 anca bitirebildik. 13 fark güzel ama 20 fark daha iyi olurdu. Bizim en çok dikkat çektiğim yeri ise de aldıkları serbest atışların yarısını yani 2 atışın birini sayıya çeviremediler. Bu inişli çıkışlı performans bize deplasman da sıkıntı yaratır bunu unutmayalım. Keşke maçı 20 farkın üzerinde bir farkla kazansaydık.

 
Toplam blog
: 352
: 3094
Kayıt tarihi
: 02.08.08
 
 

1989’da Aksaray’ın Eskil ilçesinde doğdu. İlköğretimini 2004 yılında Eskil Cumhuriyet İlköğretimi..