Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mart '22

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

TÜRKLÜK BARIŞIKLIKTIR

Evet

Sevgili Türk İnsanı

Evet

Evet

 

Türklük

Tam anlamıyla barışıklıktır

“Türk Cihan Hakimiyeti Mefkuresi”

Bunun üzerine bina edilmiştir

Türkler kendileriyle barışık olacaklar

Yakın çevresiyle barışık olacaklar

Dünyaya barış yayacaklar

Dünya barış dünyası olacak

Herkes herkesle

El ele

Göz göze

Gönül gönüle

Diz dize

Hal alacak

Her şey herkesin olacak

Bencillik yok olup gidecek

Biz kardeşiz kabulü gelecek

İnsanı yaşatma

Baş ödev bilinecek

Düşenin elinde onlarca tutan olacak

Kimse kimseye zara vermeden yaşayacak

 

Çalışmak

Üretmek

Gereksinim kadar tüketmek

Temel davranış olacak

 

Bu yaklaşımlar sayesinde

İnsan ömrü uzayacak

Organ ömrü uzun yaşamaya uygun olacak

 

Her düşünce

Temelde ölümü düşünerek ortaya atılacak

Ölüm

Herkesin aklında olacak

İinsanlar

Düşünsel olarak

Söylemsel olarak

Tutum ve davranışsal olarak

Ölümü bir kenara koyup

Bencilce

Düşünce

Söylem

Tutum davrnış göstermeyecekler

 

Şunu

Akılmızdan hiç çıkarmayalım

İnsan öldüğüyle iş bitmiyor

Öbür dünyada hesap günü var

Bu dünyada yaptığımız

İyi

Düşünce

Söylem

Tutum ve davranış

O hesap gününde göz önüne gelecek

Bizlere

Cennet kapısını açtıracak

Kötü

Düşünce

Söylem

Tutum ve davranışımız

İse

Arasatta bekletip kalacak

Cennete gidenlerden olamayacağız

Ağlayıp

Sızlanıp

Dövünüp kalacağız

 

Geride bıraktığımız

İyiliklerimiz

Neslimizi de iyiliklerle buluşturacak

Kötülüklerimizse

Neslimizi de kötülüklerle boğuşturup kalacak

Yani

İyi insanın nesli de iyi olur

Kötü insanın nesli de kötü olur

İstisnalar hariç tabii

 

Ben

Bugün bakıyorum çevreme

Üzülüyorum

Çünkü canlarım

Ölüm akıldan silinmiş gitmiş insanlarda

Bu dünyaya sahip olma hırsı almış yürümüş

O kadar yürümüş ki bu hırs

Öldürmeler almış yürümüş gidiyor

 

Şu

Rusya saldırganlığına bakmak yetecek

Olacak şey değil bu kardeşlerim

Değil

Değil

Değil

 

İnsanı yaşatmak varken

En değerli olan da bu iken

Adamlar

İnsan öldürmeyi insanlık sayıyorlar

Yuh yani

 

Ben

Dikkate alınsa da

Dikkate alınmasa da

Bunun için söyleyip duruyorum

İnsanlık

Barış yaratıp

Barış içinde yaşayıp

İnsanlığı uzun yaşama götürmektir

 

Bu düşünceyi

Dünyaya yaymaya ilke edinen

Sevgili Türk Atalarımıza

Derin şükranlarımı sunuyorum

Her Türk’ün de

Bu Ülküye değer verip ona yönelmesini

Bekliyorum

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..