Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Şubat '09

 
Kategori
Kitap
 

Tutunamayanlar 6 ve 17

Tutunamayanlar 6 ve 17
 

Sonunda seni bitirdim mi, beni?


Bu sayfalar tam benlikmiş Turgut, nasipleniyorum.

Ucuz, ucuz, ucuz, ucuzduuuuuu!.......

Dalgın, sinirli, suskun ve huyyyyysuzzzzduuuuuuu!....

310 mu?!? Öncesi ve sonrası devam, devam devam!....

Aşk sordu: niye bu zamana kadar uzak durdun Tutunamayanlar'dan?

Bilemiyorum; ama kitap bitince bilmiş olacağım. Bakalım ne bilinecek bende? Bir dakika, şimdi Süleyman Kargı konuşuyor, dinleyelim.

Dün, bugün ve yarın, oturdu ve bir destan yazdı.....

Tutunamayanların destanıdır bu şarkı!....

Çırıl çıplak yaşamak, bir dahaki sefere ha, peki.

Yoruldum. Kitabı kapattım. Kapakdaki Oğuz Atay'a baktım. Bakıyorum. Niye öyle bakıyor? Kırmızıyı sever miydi? Sever miyim o rengi?

Hegel'i geçip Cyrano De Bergerac'a vardım. Ah Roxane, Roxane Roxane!....

Veeeee Dandini Dandini Dasdana!....

Birden yine sıramı karıştırdım. Ben nereye aitim? Oğuz Atay niye öyle bakıyor? Sorsam mı?

1. Not: Selim ile Süleyman oyun oynuyorlardı; ama bilirsiniz bir son vardır, ne kadar uzatırsanız uzatın gelir, geldi de....

2. Not:

Hep
başka bir şey
olsun istedin
ama yok
başka bir şey
olmayacak
belli.

3. Not:

Selim Günseli'de
Günseli Selim'de
açılmadı
bitti kitap
bitecek
acele etmeli
et acele
ve aç!

4. Not: ..........................

Ş.Y.

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..