Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Şubat '09

 
Kategori
Deneme
 

Haydi ışığa!...

Haydi ışığa!...
 

Kaç yüz varsa burada, o kadar yüzün içindeyim.


Yolda kar var güzelim. Dışarıda soğuk. Otobüsteyim. Sıcaktayım. Müzik dinliyorum. Seni düşünüyorum. Mutluyum.

Gitmek. Gitmek. Gitmek.

İstanbul, Bolu, Ankara ve sonrası tamam ama ben Nevşehir'e varmak istemiyorum, Kayseri hiç!

Gençler dolu dolu sözdeler.

Ne konuştuklarının önemi yok. Onları dinliyor, duyuyor; dinlemiyor, duymuyorum. Çok özlediğim kışı, içi soğuğu ve karı yaşıyorum.

Kahve içip hayatla muhabbet ediyorum.

Yanım boş. Dolu. Hayali dolduruyorum. Olric benimle mi? Belki şuralardan bir yerden Turgut çıkıverir karşıma.

Selim'e tutunamıyorum.

Orada, vardığımız yerde havuz boş olsa. Yalnız ben, benle saatlerce yüzsem. Sonra, duş sonrası herkese gülümsesem.

Selim karşıma çıkar, babamın sesini isterim.

İdilim, Güneşim, İdil Güneşim yoldayım. Varacağım. Bir daha varacağım. Birlikte varacağız. Haydi ışığa!...

1. Not: Gidip dönüyorum baba, bıkmıyorum, bıkamıyorum; dalgalardayım ıslak kuru, hüzünlü ve mutlu.

2. Not:

Buralarda bir yerlerdesin
oralarda, buralarda
ve oralardayım
kalabalık
ve yalnız
Selim dinliyorum
hayat ölüm dolu
şarkılarını
Turgut'tan.

Ş.Y.
 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..