Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mayıs '13

 
Kategori
İnternet
 

TWITTER @yapmasan

TWITTER @yapmasan
 

 

 
 
Konuğum sanal alemden, ‘@yapmasan’
 
Şayet Twitter’da iseniz ve onu tanımıyorsanız büyük kayıp…  
 
 
@YAPMASAN; KENDİNDEN BAHSEDER MİSİN?
 
Gerçek kimliğimi açıklamak istemiyorum çünkü beni herkes tanır.
 
 
NEDEN TANINMAK İSTEMİYORSUN?
 
Aslında uzun zamandır Twitter’da farklı bi profille yazı yazmaktayım. Şimdi beni herkes diğer profilimle benimsedi ve ‘@yapmasan’ hesabında rahatça yazabiliyorum
 
İnsanlar kimliğimi bilirse çekinerek yazmaya başlayacağım.. 
 
 
TANINMAK İSTEDİĞİN KADARIYLA SENİ TANIYABİLİR MİYİZ?
 
28 yaşındayım ve ticaretle uğraşıyorum. Kendime ait işyerim var. Zamanımın çoğu işyerinde geçtiği için Tweet’le uğraşma imkanım oluyor. 
 
 
@YAPMASAN’DAKİ BİRİKİMİNİ NEYE BORÇLUSUN?
 
Hem yazmayı seviyorum hem yaşanmışlıkları. Biraz da empati diyelim.
 
 
ASLINDA, @YAPMASAN'DAKİ YAZDIKLARIN İLK ETAPTA KOMİK GİBİ AMA HEPSİNDE BİR ŞEYLERE TEPKİ, İSYAN VAR…
 
Evet, hayatımızda yaşadığımız olan biten olaylara biraz espri katarak anlatmaya çalışıyorum. İnsanlar hem gülümsüyor hem de bazı şeyleri anlıyor…
 
 
NERDEN GELDİ AKLINA, ‘@YAPMASAN?’
 
Bir arkadaş grubu içinde muhabbet ederken şöyle bi’ espri yapmıştım birine,
 
‘Akıllı telefon kullanıyosun ama akıllı davranmıyosun, akıllı ol!’ demiştim ve bundan yola çıkarak bu hesabı açtım
 
 
TWEET’LERİNDE HEP İYİYE, GÜZELE, DOĞRUYA DİKKAT ÇEKMEK GİBİ BİR MİSYON ÜSTLENMİŞSİN. ÇOK MU İYİ BİR İNSANSIN YOKSA ÇOK FAZLA KÖTÜ İNSAN MI TANIDIN?
 
Çok fazla kötü insan tanıdım ve nasihat niteliğinde yazıyorum bazı tweetleri…
 
 
ALDIĞIN TEPKİLERDEN MEMNUN MUSUN?
 
Evet çok memnunum, sayfam çok kısa bir sürede yüz bine ulaştı buda onun göstergesi sanırım.
 
 
‘@YAPMASAN’ PROFİLİYLE NE KADAR SÜREDİR TWITTER’DASIN?
 
@yapmasan profili 1,5 aylık.
 
 
ORADA YAZILANLARI SORGULADIĞIN OLUYOR MU?
 
Aslında hayır, hiç sorgulamadım.
 
 
ÇOK KALABALIK BİR PAYLAŞIM SİTESİ OLMASINA RAĞMEN SENİN TARZINDA YAZAN YOK. BUNU BİLİNÇLİ OLARAK MI YAPIYORSUN?
 
Zaten sayfamın hızlı bir şekilde büyümesinin nedeni bu diye düşünüyorum. Farklı bir konsept ve farklı yazılar.
 
 
OKUYUCULARIM BİLMESE DE BEN BİLİYORUM Kİ ‘@YAPMASAN’ DİĞER PROFİLİNDEKİ KONSEPTEN ÇOK FARKLI. SEN HANGİSİSİN?
 
Asıl ben, diğer profilimdeki kişiyim ama şimdilik ondan bahsetmeyelim. İlerleyen zamanlarda belki…
 
 
HANGİ PROFİLİNİ DAHA ÇOK SEVİYORSUN?
 
Her ikisini de seviyorum… Yani benim çocuğum gibiler. Her ikisi de bakım istiyor emek istiyor ve keyif alıyorsun…
 
 
YAZILARININ BAŞKASI TARAFINDAN SAHİPLENİLMESİ KONUSUNDA ÖNLEM ALDIN MI?
 
Hayır, hiç önlem almadım. Yani yazan benim sonuçta. Yazdığım zamanlar ve tarihler belli. Öyle bir kaygım da olmadı. Benim görevim sadece yazmak ve insanların bu yazılardan kendilerine bir pay çıkarmalarını sağlamak.
 
Şöyle düşünelim; Twitter bi’ tiyatro salonu. Ben oyuncuyum, takipçilerim de seyirci…
 
 
YAZDIKLARINLA İLGİLİ HEDEFİN VAR MI?
 
‘@yapmasan’ı şimdilik  hobi olarak yazıyorum ama diğer yazdığım profilimle ilgili düşüncelerim var. Teklifler de var, değerlendiriyorum. Kitap çıkarmak olabilir…
 
 
@yapmasan… Yazdıklarını okumak büyük keyif…  Sana başarılar diliyorum.
 
 
YAPMA @yapmasan
Salağa yatıyon ama uyanamıyon hep öyle kalıyon, UYAN
 
YAPMA @yapmasan
Mervelere gidiyon, GİTME
 
YAPMA @yapmasan 
Erkek olmakla adam olmayı karıştırıyon, KARIŞTIRMA
 
YAPMA @yapmasan
İnsanım diye geçiniyon ama hayvandan farklı davranmıyon, YAPMA
 
YAPMA @yapmasan
Millet ekmek bulamıyor sen yemek beğenmiyon, YAPMA
 
YAPMA @yapmasan
Nefes alıyon oksijen israfı yapıyon, ALMA
 
YAPMA @yapmasan
Bütün gün ders yaptırıyon yetmezmiş gibi birde ödev veriyon, VERME
 
YAPMA @yapmasa
Başına bi ton iş geliyo sen hala akıllanmıyon, AKILLAN
 
YAPMA @yapmasan
Uykunun en güzel yerinde " hadi geç kaldın diyon " uyandırıyon, UYANDIRMA
 
YAPMA @yapmasan
Muhim olan iç güzellik diyon dışı güzel olmayanla muhabbet bile etmiyon, KANDIRMA
 
YAPMA @yapmasan
Annelere melek, kadınlara şeytan diyon saçmalıyon, SAÇMALAMA
 
 
 
 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..