Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ekim '08

 
Kategori
Şiir
 

Umutlarımı kapamadım

Umutlarımı kapamadım
 

Sevdamın silgilerini boynuma astım ya. Kapılarımı araladım bil, sana...


Güneş bu kadar yakıcı olmamıştı
Beni yaktığın kadar
Ay hiç bu şekil doğmamıştı
Kalbime doğduğunda
Bir yok olup, bir gelişin
Bir gidiş, bir dönüşün...

Bu kadar üzmemişti beni terkedişin
Bu kez kararlısın, biliyordum
"Katlanırım" deyip boyun bükmedim ama
Penceremi hep açık tuttum sana.

Gece gündüz varsın olsun, ne yazar.
Ben yazdım ya sana, adresin de olmasa
Küçük bir kağıt parçası değilim ama
Sevdamın silgilerini boynuma astım ya.
Kapılarımı araladım bil, sana...

Alın yazısı değil aslında
Kader, bu kadar nankör olamaz
Birileri yazmış bizler oynuyoruz da.
Hangi fani kalmış bu vahada
Umutlarımı kapamadım bil sana...

Dün gece yine girdin rüyama
İstemem gelme artık yanıma
Yakında olurum ben de civarında
Gözlerimi açtım bil sana...

 
Toplam blog
: 78
: 658
Kayıt tarihi
: 05.07.08
 
 

İstanbul Üniversitesi'ni bitirdikten sonra, değişik yayınlarda editöryal çalışmalara başladım ve ..