Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Nisan '08

 
Kategori
Şiir
 

Umutlaşmış korkular

Sence neydi beklediğim

Nehrin karşısından bana bakan neydi

Bekledim... ne olduğunu bilmeden... görmeden

Biliyordum ama, umut gizliydi onda, beklemeliydim

Aylar geçti, bekledim yine de

Yağmurun altında, güneşin sıcağında

Her zaman bekledim umutla..

Boşluğa bakıyordum, görmez oldu gözlerim

Bir gün hareket edemez oldum ansızın

Yığıldım... şimdi yıldızlara bakıyordum, görmeden

Ama biliyordum işte, yıldızlar var orda, ve hep olacaklar..

Gözlerimden yaşlar süzülüyordu, sıcaklığını hissettiğim

Onları da hissedemez oldum, ama biliyordum

Akıyordu yaşlar..

Hala bekliyordum nehrin karşısındaki mucizeyi

Bana yeniden yürümeyi öğretecek olanı, onu..

Bedenim çürüyordu.. hissedemiyordum,

ama seslerini duyuyordum üzerimdeki sineklerin

Vızıldıyor, saldırıyorlardı.. artık... duyamıyordum...

Ama biliyordum, ordaydılar..

Karanlıktı gökyüzü, soğuğun tadını alıyordum..

Birkaç kelime fısıldadım geceye, duydu mu bilmiyorum...

Birden kamaştı gözlerim, yükseldim..

Yükseldikçe yükseldim ve kendi çürümüş bedenimi gördüm

Nehrin karşısından bana bakan o’nu gördüm..

Bana bakan korku... umut kılığındaki korkularım

Anladım beni saran karanlığı

Ve bu karanlık uğruna savaştığım ölümü

Ben artık yoktum, ya da vardım da..

Ben göremiyordum.. değil mi..

18 04 08

 
Toplam blog
: 41
: 542
Kayıt tarihi
: 30.03.08
 
 

Müzisyenim. Gebze'de TEV İnanç Türkeş Lisesi'nde okuyorum. Arada bir bir şeyler yazmak hoşuma gidiyo..