Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mayıs '08

 
Kategori
Şiir
 

Yenilmeyeceğim Dünya

Gelme üstüme dünya,

Hilelerini bana bulaştırma

Ya gel adam gibi anlat derdini

Ya da…

Evet, tehdit ediyorum, buna da mı karışacaksın!

Sen hayatımı elimden alırken susan ben

Şimdi karşında dimdik ayakta

Bu sefer, yenilmemek için burada…

Gel bir bakalım, silahlarını bırak ama

Sadece sen olarak gel

Yo, hayır! Aşkımı bana karşı kullanma,

Kıyamam, bilirsin, yalvarırım yapma

Kendin için gel dünya

Sadece bir cümle söyleyeceğim

Gel bak, bıraktım ben silahlarımı

Maskelerim çalınalı çok oldu, meraklanma

Duygularım mı?

En büyük silahlarım mı?

Tamam, hepsi bir kenarda,

Gel artık… Gel!

Sen misin? Bu sen misin dünya?

Çok tanıdık geldi yüzün,

Hiç yakışmamış sana bu üzerindeki,

Sen hep böyle mi gezersin dünya?

Hep siyah mıdır seni gizleyen?

Siyahlardan çık gel karşıma!

Bu sefer söz verdim dünya,

Yenilmeyeceğim sana..

En büyük darbeyi de vursan…

Yo, hayır… Biliyorsun zayıf noktamı.

Eğer onu kullanmazsan, yenilmem!

Önce sen başla

Anlat bana neden yaptığını bunu

Önemli değil gözlerimden akan birkaç damla

Devam et dünya, devam et vurmaya..

Yine hile yapma, silahsızım

Bu sefer acı bana..

Yenilmeyeceğim! Hayır acıma!

Vur… ma…

Ne olur dur dünya, yapma… dur..
07.05.08

 
Toplam blog
: 41
: 542
Kayıt tarihi
: 30.03.08
 
 

Müzisyenim. Gebze'de TEV İnanç Türkeş Lisesi'nde okuyorum. Arada bir bir şeyler yazmak hoşuma gidiyo..