Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ocak '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

UYANIK KAYNANA ADAYI!

UYANIK  KAYNANA ADAYI!
 

 Kıssadan hisse gibi bir hikaye aslında aşağıda okuyacağınız; uyanık olmak lazım, uyanık:))cin fikirli olmak, bazen çok işe yarayabiliyor, acaba bunun da kursu filan varmı ki? Cin fikirli nasıl olunur? gibi...

"Can annesini akşam yemeğine davet etmiş. Annesi yemek sırasında oğlunun ev arkadaşının ne kadar çekici olduğunu düşünmeden edememiş. Sorduğunda oğlundan,
 "Anneciğim Ayşe ile aramızda inan hiçbir şey yok. Biz sadece ev arkadaşıyız?" cevabını almış.

Bir hafta kadar sonra Ayşe Can'a: 
"Annenin yemeğe geldiği geceden beri çorba kepçesini bir türlü bulamıyorum. Nerde olduğu konusunda bir fikrin var mı?" diye sorunca Can annesine bir e-posta yazmaya karar vermiş.
"Anneciğim, sana aldın demiyorum, almadın da demiyorum ama gerçek şu ki bize yemeğe geldiğin akşamdan beri çorba kepçesi kayıp."
Bir kaç saat sonra annesi yanıt vermiş: 
"Sevgili oğlum, sana Ayşe ile birliktesin ya da değilsin demiyorum. Ama gerçek şu ki eğer kendi yatağında uyuyor olsaydı şimdiye kadar kepçeyi çoktan bulmuştu."

 

Sevgiyle Kalın:)

 
Toplam blog
: 184
: 2109
Kayıt tarihi
: 11.03.07
 
 

1974 Bremen doğumluyum. Hayatın Med-Cezir'lerle dolu olduğuna inanırdım; yaşaya yaşaya anladım ki ö..