Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Haziran '07

 
Kategori
Blog
 

Uzat serçe parmağını küstüm seninle

Uzat serçe parmağını küstüm seninle
 

Pek bir alınganız işte ben küstüm mümkünatı yok barışmam. Dün özene bezene bir yazı yazdım, Japonyada ki universal studyolarında ki gezintimi yazdım ilk bölümünü, alladım pulladım yolladım.

Sağolsun editörlerimiz çok fazla bekletmiyorlar dün yazdığım yazı ön sayfada nedense hiç görünmedi belki teknik bir aksaklık, (ibrik filanda çıkmadı ama) ve bugun baktım en düşük okuma oranı 13 kişi okumuş.

Halbuki eften püften fasulyeden pek çok yazının önüne bile geçerdi aslında şöyle yapmalı idim hoş seviyeli bir çıplaklığı olan bir bayan resmi olmalı idi işte o zaman gör sen okunma oranını.

Şunu anladım resim vurucu olmalı başlık dada seks, cinsellik, meme, don, sütyen, dudak, orgazm sözcüğü olsun sonrasını boşver sonra bakın benim reytingime diye gerim gerim gerin öyle gözüm yollarda kalmıyor, öyle önde olayım aa reytingim tavan yapsın diye bir beklentim hiç yok , sadece yaşadıklarımı espirili bir dille anlatıyorum.

Şimdi küstüm ikinci bölümü okuma zevkinden sizi mahrum ediyorum, üzgünümmm yalvarmayın anlatamam, bir yemin ettim ki dönemem.

Belki bir gün son nefesimi verirken çağırırım editörlerinizden birini anlatırım ikinci bölümü.

Merak edip kiralık bir katil filan tutmazsanız daha çok yaşamayı planlıyorum, ohh içimin yağları eridi.. Biraz daha abartıp iki kilo daha vermek istiyorum.

Tavşan dağa küsmüş dağın haberi olmamış demeyin, işte oldu... Üzgünüm (şıkıdım şıkıdım aman pek bir üzüldüm)

Sevgi ile kalın

 
Toplam blog
: 292
: 1094
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Yazmaktan hoşlanan... Kelimeleri renklendiren bir sihirbazım ben.. Bodrum'da yaşamaktayım.. Sev..