Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Temmuz '07

 
Kategori
Siyaset
 

Vay be kömür mü dağıtıyorlar?

Vay be kömür mü dağıtıyorlar?
 

- Vay be kömür mü dağıtıyorlar?
- Bulgur, pirinç torbası da varmış.
- Aman kaçırmayalım.
- Aaa! Bak Seda Sayan çıktı, gel seyredelim.
- Şimdi ciddi programlara ayıracak vaktimiz yok.
- Maç var bugün biliyor musun?
- Bugün kelevolede neler neler varmış kaçırmayalım.
- Gemicik mi, o da neymiş hiç duymadık.
- Saat mi? Kaç bin dolarmış. Yok canım yalandır. Biz duymadık.
- Hızlı tren faciası mı? O olay çoktan kapanmadı mı?
- Çocukları bursla mı okuyormuş? Elbet bir bildikleri vardır.
- Gel senle şu dobra dobrayı izleyelim, bugün çok önemli açıklamalar yapılacakmış.
- Şehit cenazesi mi? Biz hiç öyle bir haber seyretmedik dün gece.. Aa.. Tabii maç vardı ya..
- Petkim mi satılmış? Ermeni mi almış? Yok canım uyduruyorsun.
- Bankaların çoğu yabancılara mı satılmış? Belki bir tanesi olabilir.. Biz hiiç duymadık.
- Zaykal'ı da oldum olası sevmem zaten. Ona oy vermem..
- Erzak torbaları da baya iyi geldi. Bu ay rahatız..
- Eh daha karar vermedik kime vereceğimize..
- Kömür torbaları da baya iyiydi..
- Bizim gazetenin başyazarı da zaten herşey iyi olacak diyormuş.. Okumadım ama birinden duydum işte..
- Abi bu gece diskoya manken geliyormuş.
- Şekerim o çocuğun arabası son model.. Beni de beğeniyormuş.
- Kitap mı? Aa.. Evet en son lise sonda okumuştum. Yoksa sınıfta kalacaktım.
- En çok kelevole dergisini beğeniyorum..
- Kardeş benimki yine kız olmadı diye 10.'yu yapalım diyor. Hem çoğalmalıymışız. Ne kadar çok çocuk olursa o kadar çok oy olurmuş. Hem Allah rızkını verir nasılsa..
...
...
...

4 yıl sonra, ya da bir süre sonra..
- Aah! Ellerim kırılaydı..
- Ne yapmışız biz?
....
...

5. yılsonunda

- Kızdık mızdık ama yine erzak geldi bak.
- Kömür de verdiler..

....
Böyle Gelmiş Böyle Gider....

Olan Uğur Mumcu gibilere olur.

'Vurulduk Ey Halkım Unutma Bizi'

Not: Fotoğraf www.komikresimlerim.org sitesinden alınmıştır.


 
Toplam blog
: 28
: 2979
Kayıt tarihi
: 26.06.06
 
 

Yaşama dair herşeyle ilgileniyorum. Bunları sizlerle paylaşacağım. ..