- Kategori
- Ben Bildiriyorum
Vazgeçtim...

Yaşam değilmiş ne bir şaka, ne de bir oyun.
Doğru bildiklerimde yanılır, yanlış dediklerimi gün gelir savunurmuşum ben.
Ölürüm sanırdım...vazgeçtim
"Ya bir gün gelir de, giderse..." dediklerimin gidişi, öldürmezmiş meğer... vazgeçtim.
Vazgeçtim...gülmem büyüklere.
Büyük lokma yutarım da, büyük söz etmem bundan böyle.
"İki yarım bir tam etmez " derlerdi.
"Yarım olsun, benim olsun" derdim... vazgeçtim.
Eğriye, doğru diyemem ki.
Keserim üzerindeyken daha ben o bindiğim dalı.
Korkağım, mahçubum, cesaretsizim sanırdım, vazgeçtim. Meğer tanımamışım ben bu kızı.
Tamamlanmaya kararlıysam...
Buysa benim yolum, yarımlarla beslenip, büyüyemezmişim...
Ben Yarım'dan vazgeçtim...
Sevgi ve ışıkla,
Ayna
25.07.2008