Vazgeçtim... / Ben Bildiriyorum / Milliyet Blog
Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Temmuz '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Vazgeçtim...

Vazgeçtim...
 



Yaşam değilmiş ne bir şaka, ne de bir oyun.
Doğru bildiklerimde yanılır, yanlış dediklerimi gün gelir savunurmuşum ben.

Ölürüm sanırdım...vazgeçtim
"Ya bir gün gelir de, giderse..." dediklerimin gidişi, öldürmezmiş meğer... vazgeçtim.

Vazgeçtim...gülmem büyüklere.
Büyük lokma yutarım da, büyük söz etmem bundan böyle.
"İki yarım bir tam etmez " derlerdi.
"Yarım olsun, benim olsun" derdim... vazgeçtim.

Eğriye, doğru diyemem ki.
Keserim üzerindeyken daha ben o bindiğim dalı.

Korkağım, mahçubum, cesaretsizim sanırdım, vazgeçtim. Meğer tanımamışım ben bu kızı.

Tamamlanmaya kararlıysam...
Buysa benim yolum, yarımlarla beslenip, büyüyemezmişim...

Ben Yarım'dan vazgeçtim...



Sevgi ve ışıkla,
Ayna

25.07.2008

 
Toplam blog
: 268
: 1969
Kayıt tarihi
: 15.09.06
 
 

Var olan her oluş ve bozuluş hakkında gözlem, tahlil ve sonuca varma sürecindeki yolculuğumu, siz..