Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Aralık '11

 
Kategori
Güncel
 

Vicdan yoklaması

Vicdan yoklaması
 

- Ablacım, vicdani ret konusunda ne dersin?

- Hiç kabul etmiyor vicdanım!

- Neyi ablacım?

- Hani pazarcılar istediği fiyata satamayınca bütün domatesleri sokağa döküyo ya, işte onu!

- Ama ablacım…

- Hiç aması maması yok! Memlekette bunca aç var! Bize ver kardeşim, dökeceğine! Hiç olmazsa salça yaparız!

…………..

- Günaydın beyefendi!

- Günaydın evladım, hangi kanal bu?

- Yok gazeteciyim ben, bir sorum olacak!

- Buyur sor evladım!

- Beyefendi vicdani ret yasası geliyo, bilginiz var mı?

- Yok ama çok iyi olur gelirse!

- Nasıl yani?

- E tabii yaa, emekli maaşlarını hangi vicdan kabul eder? Ben mesela yasa çıkar çıkmaz maaşları reddederim yani.

……………

- Selam küçük hanım!

- Haayyy!

- Bir soru sorabilir miyim size?

- Ya! Şuuur!

- Ar yu İngiliş?

- Yok yaa, Türküm ben! Sor abi hadi, acelem var, cancanlarla buluşcam dahaa!

- Peki, vicdani ret yasasından bilgin var mı diye soracaktım da ben..

- Vicdani ney?

- Ret!

- Vicdanı reddetmek olur mu hiç yaaa? İnsanın en pörfekt duygusu …katılmıyorum…

————–

- Merhaba beyefendi! Bir sorum olacaktı size!

- Aman gözünü seveyim beni bulaştırmayın kardeşim!

- Hayır,hayır! Güncel bir anket yapıyoruz da..

- Ben güncelden bezmişim kardeşim, çekil önümden allasen!

- Beyefendi, vicdani ret yasası çıkıyor yakında! Fikrinizi soracaktım sadece!

- Bana ne yaa, kimseyi ilgilendirmez benim vicdanım!

- Sizin vicdanınız derken?

- Kardeşim affetmiyorum işte o kadar! O Süheyla zillisi kapıyı vurup çıkmadan önce düşüncekti !

- Hıııı??

- Kardeşim kara vicdanlıyım ben, evet! Af-fet-mi-yorum! Nokta!…

—————

- Hanım teyzecim bir dakikanızı alabilir miyim?

- Buyur çocuğum!

- Teyzeciğim, bir yasa çıkıyor yakında !

- Çıkmayan yasa mı var a oğlum? O hangisiymiş?

- Vicdani ret yasası!

- Demee! E ama bak, iyi bir şeymiş o!

- Nasıl bildiniz?

- E tabi çocuğum, 13 yaşında kız çocuklarına güle oynaya tecavüz ediyolar geberesiceler! ..

- Ama bu..

- Ne ama? Bari yasa çıkınca hakimler vicdanının sesini dinler de, görürler hanyayı Konya'yı o tecavüzcüler!…

—————-

NOT: Bu kamuoyu araştırması hayal ürünü olmayıp gerçek kişi ve kuruluşlarla doğrudan ilgisi vardır..

 
Toplam blog
: 22
: 262
Kayıt tarihi
: 19.07.11
 
 

Sessiz , sakin, kendi halinde, ağzı var dili yok, güler yüzlü, tatlı dilli, sevecen, kendisiyel b..