Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mart '08

 
Kategori
Mizah
 

Voltran: Evrenin Koruyucusu Bölüm 1

Voltran: Evrenin Koruyucusu Bölüm 1
 

Voltran: Evrenin koruyucusu


Ayakları ve bacakları oluşturun! // Kolları ve gövdeyi oluşturun! // Ben de başını oluşturacağım. Ama önce bir çay alıp geliim.

Ayakları ve bacakları oluşturun! // Kolları ve gövdeyi oluşturun! // Ben de başını oluşturacağım. Ama önce bi su döküp geliim.

Ayakları ve bacakları oluşturun! // Kolları ve gövdeyi oluşturun! // Ben de başını oluşturacağım. Ama önce oğlanın altını değiştiriim.

Ayakları ve bacakları oluşturun! // Kolları ve gövdeyi oluşturun! // Ben de başını oluşturacağım. Ama önce makineyi formatlamam lazım.

Ayakları ve bacakları oluşturun! // Kolları ve gövdeyi oluşturun! // Ben de başını oluşturacağım. Şimdi olmaz hayatım Voltran’ı oluşturucam.

Ayakları ve bacakları oluşturun! // Kolları ve gövdeyi oluşturun! // Ben de başını oluşturacağım. Ama önce bi duşa giriim.

Ayakları ve bacakları oluşturun! // Kolları ve gövdeyi oluşturun! // Ben de başını oluşturacağım. Ama önce bi abdest alsın!

Ayakları ve bacakları oluşturun! // Kolları ve gövdeyi oluşturun! // Ben de başını oluşturacağım. Ama önce yemeğin altını kısiim.

Ayakları ve bacakları oluşturun! // Kolları ve gövdeyi oluşturun! // Ben de başını oluşturacağım. Ver bakiim ordan İngiliz anahtarını.

Ayakları ve bacakları oluşturun! // Kolları ve gövdeyi oluşturun! // Ben de başını oluşturacağım. Ama oluşturacak yerlerim ağrıyor.

Ayakları ve bacakları oluşturun! // Kolları ve gövdeyi oluşturun! // Ben de başını oluşturacağım. Ama azzz sonra!

Ayakları ve bacakları oluşturun! // Kolları ve gövdeyi oluşturun! // Ben de başını oluşturacağım. Ama du bi sigara yakiim.

Ayakları ve bacakları oluşturun! // Kolları ve gövdeyi oluşturun! // Ben de başını oluşturacağım. Ama önce meylerimi kontrol ediim.

Ayakları ve bacakları oluşturun! // Kolları ve gövdeyi oluşturun! // Ben de başını oluşturacağım. Adam başı birmilyonüçyüzbinden, altıbuçuk milyon. Değmez abi!

Ayakları ve bacakları oluşturun! // Kolları ve gövdeyi oluşturun! // Ben de başını oluşturacağım. Şşşt! Başım dönüyo lan!

Ayakları ve bacakları oluşturun! // Kolları ve gövdeyi oluşturun! // Ben de başını oluşturacağım. Haydi lililili yar!


Ayakları ve bacakları oluşturun! // Kolları ve gövdeyi oluşturun! // Ben de başını oluşturacağım. Zzzzt erenköy!


Özleyenler, daha önce hiç seyretmemişler, seyredip beğenmişler, seyredip beğenmemişler, çocukluğunda 5 kişiyi bulur bulmaz oluşturma moduna geçmişler için tarihin tozlu sayfalarından sizler için çıkardığımız ….(bas bariton ses tonuyla) Voltran: Evrenin Koruyucusu… pek yakında dividi marketlerin hijyenik raflarında! Bunu ısrarla isteyiniz!
" Voltran geldi" yazan bakkallara saldırınız.

Voltran: Evrenin koruyucusu Unutulmayan Diyaloglar ise daha da yakında Milliyet Blog server’ında… Bunu da ısrarla bekleyiniz.


 
Toplam blog
: 82
: 1186
Kayıt tarihi
: 22.06.06
 
 

İstanbul'da yaşanan tüm aşkların, tüm ayrılıkların, tüm özlemlerin, tüm nefretlerin, tüm eğlenceleri..