Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mart '13

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Voltran! Voltran! Voltran!

Voltran! Voltran! Voltran!
 

 

O değil de;
 
Aklımda çok başka bi’şey yazmak vardı da, bu haber beni benden aldı…
 
‘Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Faruk Çelik, "800 lira büyük para. Geçinilmez diye bir şey yok. Geçinirsiniz" diye konuştu.’
 
Şimdi ne diyeyim bilemedim… 
 
Açıl Cem Yılmaz açıl, Çelik geliyor…
 
O değil de;
 
‘BİM 2012 yılında yüzde 21 büyüdü’
 
BİM deyince aklıma Umut Sarıkaya geliyor… Okumadıysanız mutlaka okuyun…
 
O değil de;
 
‘Hamitabat Elektrik Üretim ve Ticaret AŞ'nin yüzde 100 oranındaki hissesinin özelleştirme ihalesinin nihai pazarlık görüşmesinde, en yüksek teklifi Limak Doğalgaz Elektrik Üretim AŞ verdi.’
 
İhalelerde her an her şey olabilir…
 
O değil de;
 
‘Türkiye Cumhuriyeti Devlet Demiryolları (TCDD), çeşitli kurum ve kuruluşlardan başta Yüksek Hızlı Tren (YHT) olmak üzere trenlerle yolculuk yapmak için gelen talepleri karşılamak için "Kurumsal Kart" uygulamasını başlattı. Kurumsal Kart sahipleri, ayda 550 liraya trenlerle sınırsız yolculuk yapma hakkına sahip olacak.’
 
Vatandaşa rahat rahat yetecek(!) 800 lira olan asgari ücreti düşünecek olursak, ayda 550 lira bana sanki biraz fazla geldi. 
 
Artık kalan paramızın 2/8’iyle fındık alırız…
 
O değil de;
 
‘Barış için ‘güçlü kadın’ şart
Birleşmiş Milletler’in kadına yönelik şiddetin önlenmesi programı için New York’ta bulunan Bakan Fatma Şahin, bu yıl 8 Mart’ta Başbakan ve eşiyle Siirt’te olacaklarını belirtti. Şahin, “Barış için kadınları güçlendiriyoruz” dedi.’ (Kaynak:Milliyet)
 
Ülkemizdeki kadınları güçlendirdik, sıra Birleşmiş Milletlere geldi…. Yürü be Şahin, kim tutar seni…
 
Hadi Woltranı oluşturalım,
 
Voltran! Voltran! Voltran!
 
O değil de;
 
Bu akşam Kuzey - Güney var… Ben Kuzey’i seyredeceğim, siz de Güney’i seyredersiniz.
 
O değil de;
 
‘Bir akşam gözünde aşk tüterse/Geçmiş günler aklından geçerse/Kalbin bomboş ümitler 
biterse/Sen üzülme ben varım’
 
O değil de;
 
İyi bayramlar.
 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..