Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ağustos '11

 
Kategori
Şiir
 

Vuslat II

Vuslat II
 

Sabahın ilk ışıkları,
Sessizliğin ardından duyulan ilk insan sesleri.
Gidiyorum.
Geliyorum.
Geride kalan silah, arkadaş sesleri,
Önümde kocaman dünya ve sen.
Bütün şiirlerimin yardımcı öznesi.
Sensizlik nöbetini vukuatsız devrediyorum şimdi,
Hazır oluyorum bütün olacaklara.
Emanet bırakıyorum silahımı.
Ve ben gidiyorum.
Ve ben geliyorum.
Sanki hiç gitmemiş gibi,
Sanki hiç gelmemiş gibi.
Zamanın şakasına gülüyorum,
Bir yandan "ne zaman" derken,
Bir yandan "ne çabuk" dedirten.
Kocaman umutlarla ve hikayelerle dolduruyorum valizimi,
Bütün yardımcı techizatımı kuşanıyorum
Ve uzun bir yolculuğa çıkıyorum şimdi.
Kelimelerden daha yakın,
Suskunluklardan daha uzak,
Yalandan uzak küçüğüm.
İşte geliyorum. 
 
..
 
© hoPeace
02.08.2011  14:00 / Kahramanmaraş
 
Yorumlarınız için teşekkürler. 
 
Toplam blog
: 73
: 495
Kayıt tarihi
: 28.03.08
 
 

Artık herhangi bir sayfaya baktığımda daha net bir görüntü oluşuyor. Her yazıda 'sen'i görüyo..